Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کرمان گفت: از دهم آذر تا پایان مهلت قانونی ۱۰۸ نفر در حوزه کرمان و راور ثبت نام کردند که از این تعداد 30 نفر رد صلاحیت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با تأکید بر اینکه انتخابات رخدادی مهم است، گفت: از دهم آذر تا پایان مهلت قانونی ۱۰۸ نفر در حوزه کرمان و راور ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از تعداد یاد شده ۲۳ نفر از انصراف، ۵۵ نفر تأیید و ۳۰ نفر رد صلاحیت شده اند، ابراز کرد: از این آمار یاد شده  ۵۵ نفر تعدادی انتقال به سایر حوزه‌ها نیز داشته اند.

فرماندار شهرستان کرمان با اشاره به اینکه ان شالله شاهد یک رقابت خوب بین کاندیداهای تأیید صلاحیت شده باشیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه کرمان شهرستانی وسیع است حدود یک پنجم صندوق‌ها در شهرستان کرمان مستقر هستند.

بابایی افزود: در دو شهرستان کرمان و راور 468 شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد 432 صندوق اخذ آرا در شهرستان کرمان است و از این آمار ۳۶۹ ثابت و ۶۳ سیار هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه هماهنگی بین ارکان و احزاب انتخابات از وظایف وزارت کشور است، عنوان کرد: همه ارکان به دست مردم است وزارت کشور نقش هماهنگی و اجرای قانون را بر عهده دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بین ۵۹۰ تا ۶۰۰ خودرو و حداقل ۱۰ هزار نفر عوامل در انتخابات پیش رو مورد نیاز است و تمامی  دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، سپاه و … در این زمینه همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان کرمان کرمان و راور صلاحیت شده رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد