Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:22:01 GMT

حزب کارگزاران درتهران لیست ناقص می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۸۳۵۷

حزب کارگزاران درتهران لیست ناقص می‌دهد

مسئول انتخابات حزب کارگزاران سازندگی گفت: تلاش داریم افراد تائید صلاحیت‌شده اصلاح‌طلب را که قرابت بیشتری با مبانی حزب دارند را در لیست بگذاریم و لیست انتخاباتی اگرچه ناقص در تهران ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، بعد از اعلام رسمی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، احزاب اصلاح‌طلب برای حمایت از نامزدهای تایید صلاحیت شده خود وارد گفت‌و‌گوهای دو جانبه و چند جانبه شده‌اند و ائتلافی نیز در این خصوص شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات دیشب طی جلسه‌ای که صورت دادبه احزاب اصلاح‌طلب برای ارائه لیست انتخاباتی مجوز داده است و خبرها نیز حکایت از این داشت که بیش از 10 حزب اصلاح‌طلب در این جلسه برای ائتلاف با همدیگر اعلام آمادگی کرده‌اند.

یدالله طاهرنژاد مسئول انتخابات حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس نیز از تلاش‌های این حزب سیاسی برای بستن لیست انتخاباتی حزب متبوع خود خبر داد و اظهار داشت: ما در حال بررسی نامزدهای تائید صلاحیت شده اصلاح‌طلب هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تمامی افراد لیست حزب کارگزاران از نامزدهای تائید صلاحیت شده این حزب هستند، گفت: خیر، از حزب ما که شمار زیادی تائید صلاحیت نشدند بلکه تلاش داریم افراد تائید صلاحیت شده اصلاح‌طلب را که قرابت بیشتری با مبانی حزب کارگزاران دارند را در لیست انتخاباتی بگذاریم و لیست انتخاباتی ولو ناقص در تهران ارائه دهیم.

طاهرنژاد در پاسخ به این پرسش که یعنی احتمال دارد لیست انتخاباتی حزب کارگزاران برای تهران ناقص باشد، تصریح کرد: بله چون ما که اینقدر نامزد نداریم.

مسئول انتخابات حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این پرسش که ایا حزب کارگزاران به ائتلاف احزاب اصلاح‌طلب می‌پیوندد یا خیر، گفت: نه ما به ائتلاف نمی‌پیوندیم.

به گزارش فارس، حزب کارگزاران از جمله احزاب اصلاح‌طلب است که پس از اتمام دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی با حضور وزرای دولت وی شکل گرفت و هم اکنون غلامحسین کرباسچی شهردار سابق تهران دبیرکلی آن را برعهده دارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، حسین مرعشی رئیس دفتر دولت هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از جمله افراد شناخته شده این حزب هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب کارگزاران تایید صلاحیت اصلاحات تائید صلاحیت شده اصلاح طلب پاسخ به این پرسش احزاب اصلاح طلب لیست انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند