Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان با لغزندگی شدید روبه‌رو هستیم، گفت: جاده‌ها، محورهای مواصلاتی استان باز است اما مردم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

حمید پرورشی خرم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، از لغزندگی شدید محورهای مواصلاتی و جاده‌های همدان خبر داد و اظهار داشت، تمام گردنه‌های استان همدان، شامل دور راهی گرین، اسدآباد، همه کسی، محور بزرگراه همدان به سمت جنت آباد و دیگر محورهای مواصلایت استان همدان درگیر برف  و گردنه سوباشی و کند تپه نیز درگیر کولاک مقطعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برف و کولاک در جاده‌های چند استانپلیس راهور هشدار داد: پیش‌بینی "کولاک شدید" در جاده‌های برخی استانهاانسداد چندین جاده به علت کولاک شدید

 

وی با بیان اینکه راهداران در حال نمک پاشی و بروف روبی از جاده‌ها هستند اما عبور از گردنه‌ها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است، افزود: در حال حاضر 34 راهدارخانه استان در حال آماده باش بوده و به صورت مرتب محورهای مواصلاتی استان را بررسی می‌کنند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی استان همدان با وجود چند نوبت برف روبی به علت برودت هوا شاهد لغزندگی شدید جاده‌ها هستیم، ابراز کرد: این مسیرها نیز مانند دیگر محورهای مواصلاتی استان باز هستند اما  لازم است رانندگان پیش از حرکت ضمن اطلاع یافتن از وضعیت راه‌ها، برای استفاده از این مسیرها با سرعت پایین رانندگی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر 520 راهدار به همراه 260 دستگاه ماشین آلات ویژه برف و نمک پاشی در دو شیفت کاری آمادگی دارند در صورت بارش برف، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان را پاک کرده و به هم وطنان عزیز امدادرسانی کنند.

پرورشی خرم با اعلام اینکه تا این لحظه انسدادی در محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان همدان به‌وجود نیامده است، ابراز کرد: برف‌روبی جاده‌ها بر اساس اولویت‌بندی ابتدا از راه‌های شریانی آغاز شده و سپس در مسیرهای اصلی، غیرشریانی و روستایی ادامه می‌یابد.

وی با تاکید براینکه بازرسی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان ادامه دارد، گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت سفر، حتما تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را به همراه داشته و از پر بودن باک خودروی خود مطمئن باشند.

انتهای پیام/742/

R41405/P4001/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان مواصلاتی و جاده محورهای مواصلاتی لغزندگی شدید استان همدان گردنه ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه