Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهر‌های مختلف عراق و با حضور اقشار مختلف مردم این کشور در حال برگزاری است. تاریخ انتشار: 11:49 - 21 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۱۹۴ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ مراسم چهلمین روز شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس»، و همرزمان شهیدشان در شهر‌های مختلف عراق و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور شماری از بزرگان شهر «بصره» شامل سران قبایل، مردم و شخصیت‎های سیاسی برگزار شد که طی آن جنایات آمریکا در عراق که با هدف تجاوز به حاکمیت این کشور و تضعیف امنیت آن انجام می‌شود، محکوم شد.    

 

بیشتر بخوانید:  ترور سردار سلیمانی در کانون مناظرات انتخاباتی دموکرات‌ها  طراح عملیات ترور سردار سلیمانی در افغانستان کشته شد
حاضران در این مراسم از مسئولان عراقی خواستند موضوع جنایت آمریکا علیه فرودگاه بغداد را در مجامع بین المللی پیگیری کنند و هر چه زودتر برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق اقدام کنند.
مراسم دیگری نیز روز یکشنبه در «بغداد» برگزار شد.   رئیس جامعه علما عراق در این مراسم، تاکید کرد: «سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شهدای ملت هستند که برای امنیت عراق به شهادت رسیدند.»
«خالد الملا» در ادامه با تقدیر از حمایت ایران از عراق گفت: «ایران اولین کشوری بود که در خاموش کردن اختلافات فرقه‌ای در کنار ما ایستاد و همه چیز را برای مقابله با تروریسم فراهم کرد.»           ضمن این که در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویر این دو شهید در کنار پرچم عراق در حرم امام موسی کاظم (ع) در «کاظمین» نصب شد.   مراسم مشابهی نیز در «بعلبک» و چند شهر دیگر لبنان برگزار شد.
ارتش تروریستی آمریکا در روز ۳ فوریه (۱۳ دی) طی عملیاتی تروریستی، سردار سلیمانی و شماری از همرزمانش را در فرودگاه بغداد به شهادت رساند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی تحولات بین الملل شهادت سردار سلیمانی مراسم چهلمین روز شهادت سردار برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام مراسم یادمان شهدای روستای ثانی آباد دهستان میانکوه شهرستان مهریز برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام کریمی از راویان دفاع مقدس با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام به ذکر فضائل و مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و با بیان عظمت شیعیان، رشادت و از خود گذشتگی و جانفشانی و توکل بر خداوند و توسل به اهل البیت علیه السلام را از ویژگی‌های خاص شهدا بیان نمود. 


روستای ثانی آباد در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید تقدیم انقلاب نموده که قبور مطهر ۳تن از این شهدا در این روستا قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد