Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید به مجریان برگزاری انتخابات گفت: انتخابات آبروی نظام است و مقطع فعلی، مقطع بسیار حساسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران پیش از ظهر امروز نشست توجیهی نمایندگان فرماندار و کاربران با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش گچساران بر گزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست احد جمالی با بیان اینکه انتخابات شاهراه  و یک رویدار سیاسی کشور  به شمار می‌رود، اظهار کرد:  انتخابات در این استان با دیگر استان های کشور فرق می‌کند چرا که در دیگر استان‌ها جناح بندی اصلاح طلب و اصولگرا است اما در این استان جناح بندی سیاسی کمرنگ نیست.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سوابق سیاست این استان و به خصوص این شهرستانها کمرنگ نیست و این سوابق شاید از صدسال گذشته بوده است.

وی  با اشاره به اینکه انتخابات آبروی نظام است و مقطع فعلی، مقطع بسیار حساسی است، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا کنون هزینه های خاص و زیادی کشور ما متحمل شده است

جمالی با بیان اینکه  امسال دومین سال محاصره اقتصادی ناجوانمردانه از طرف استکبار به سرکردگی آمریکا است، عنوان کرد: گاهی عدو سبب خیر می شود.

 وی با بیان اینکه این محاصره اقتصادی موجب شد تا وابستگی به نفت کمتر شود، اذعان کرد: کشور ما کشوری ثروتمند  بر مبنای انرژی فسیلی بود و  این موضوع موجب شد تا مردم به سمت اقتصاد بدون نفت و تجاری کردن این فکر و اندیشه بروند.

جمالی عنوان کرد:  در این چند سال اخیر تعداد چهل هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شد که بسیاری از فرهیختگان و جوانان دانش پژوهش مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: وقتی که مقایسه می کنیم در دوران قبل این شرکت‌های دانش بنیان خیلی کم بودند و این بارقه امید است.

وی با اشاره به اینکه ملت ما  از سال گذشته تا کنون هزینه‌های سنگین زیادی را متحمل شده است که می توان به ترور شهید سلیمانی اشاره کرد، تصریح کرد:  شهید سردار متعلق به ایران اسلامی نبود بلکه ایشان متعلق به مردم در عرصه بین المللی و جهان بود.

جمالی ادامه داد: امیدواریم که ما افرادی صدیق و استوار  در راستای تحقق نیات، گفتار و اهداف این مردان آسمانی باشیم.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:  امسال  سال به هم  ریختن هیمنه آمریکا  بود که بعد از چهل سال هیچ کشوری جرات حتی یک سنگ انداختن به پایگاه های آنها نداشتند اما ایران اسلامی  به مهمترین پایگاه آنها حمله کرد.

جمالی ادامه داد:  امیدواریم که امسال سال گشایش سختی ها  و سال ذلت زورگویان جهان باشد.

وی با اشاره به انتخابات گفت: هر آنچه که در کتاب قانون انتخابات وجود دارد  بایستی تمکین کرد و بحث اساسی ما این است که شما امانت‌دار فکر و اندیشه مردم هستید.

 جمالی با بیان اینکه این امانتداری را از امام راحل دارید، گفت: اگر انسان کافری به شما چیزی امانت داد شما موظف هستید این امانت را صحیح به آن باز گردانید.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ما خلیفه خداوند بر روی زمین هستیم و باید این صفت امانتداری که یکی از صفات  خداوند است را در خود متجلی کنیم.

جمالی گفت: هرشخصی از یک کاندیدا خاصی حمایت می‌کند که ما می بایست قانونمنداری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه مجریان هر چه مسوولیت آنها بالاتر باشد  نسبت به موضوع باید حساسیت داشته باشند، افزود: ما بر آن هستیم با کمک شما این امانتداری را به درستی انجام دهیم.

 معاون سیاسی و امنیتی اساندار کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد: یکی از امتیارات نظام جمهوری اسلامی  این است که به همه میدان می دهد اما آن چیزی که باقی می‌ماند نظام است.

 جمالی خاطرنشان کرد: بالخره مردم فردی را انتخاب می‌کنند و ایشان به مجلس راه می‌یابد و من خود و شما را توصیه می کنم به رعایت اخلاق.

 معاون سیاسی و امنیتی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بحث امانتداری و حق الناس بودن کار بسیار سختی است.

 وی افزود: امیدواریم انتخاباتی داشته باشیم در عین امنیت، سلامت، شفافیت، قانومنداری، حضور حداکثری و ایجاد سرمایه ای  نیروی انسانی برای ایران  چرا که ایران اسلامی خون بهای هزاران شهید است.

 انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران جمالي انتخابات معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ایران اسلامی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت