Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام محمودی بدین شرح است:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای جهان به شمار‌می رود.رویداد و اتفاقی که در سطح جهان تغییر و تحولات زیادی را ایجاد کرد. کوتاه شدن دست دول غربی و  آمریکای جنایتکار از خاک میهن عزیزمان و توانمندسازی نیروهای داخلی ،ایجاد ثبات در منطقه خاورمیانه وچه بسا در دنیا ، خود کفایی داخلی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..... تنها گوشه‌ای از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام خمینی (ره) با پیام برابری و برادری در جهان اسلام و حمایت از مستضعفان قدم برداشت و سرانجام پس از فتح دلهای مسلمانان نهال انقلاب را با دستان خود کاشت.حالا این نهال به درختی تنومند تبدیل شده است که سایه آن نه تنها بر سر ایرانیان غیور و غیرتمند افکنده شده بلکه پناهندگانی که سالهاست به برکت این نظام مقدس در ایران زندگی می‌کنند از این امنیت ،آسایش و آرامش استفاده می‌کنند.

اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور به عنوان جزئی از بدنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی سالیان گذشته رهنمودهای انسانی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری سرلوحه کار خود قرار داده و همیشه کوشش نموده است که با تلاش بی وقفه با رسیدگی به امور پناهندگان شرایطی را به وجود بیاورد که هرکدام از اتباع و مهاجرین خارجی سفیران انقلاب اسلامی در جهان باشند.

در طی سالیان گذشته جمهوری اسلامی ایران با توجه به نگاه انساندوستانه و بشردوستانه حضرت امام (ره) در حوزه‌های مختلف بهداشتی ،معیشتی ،آموزشی و...... پناهندگان قدم‌های بزرگ و مؤثری را برداشته است و این امر زمانی میسر شد که انقلاب اسلامی ایران از دل مردم شهیدپرور این خاک سربرآورد و شکل گرفت.

اینک در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ،این ایام مبارک را که به تعبیر امام خمینی (ره) یوم الله است تبریک گفته و  اعلام می‌داریم امروزه با همه پستی و بلندی‌هایی که ایران به خود دیده است همچنان پایبند به آرمان‌های نظام مقدس اسلامی هستیم و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری پرچم ایران اسلامی همیشه سرافراز خواهد ماند.

مهدی محمودی ، مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی نظام مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن پیام یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز شوراها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

اصل ایجاد شوراهای اسلامی شهر و روستا در قانون اساسی، نشان‌دهنده اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران به مجموعه متنوع فکرها، مشورت‌ها و دیدگاه‌ها در اداره امور کشور است و این موضوع، نقطه مقابل نظام‌های ارتجاعی و استبدادی است.«مقام معظم رهبری» 

انقلاب شکوهمند مردم ایران پایه گذار نظامی شد که به عنوان جمهوری اسلامی بر تصمیم، نقش و قدرت مردم استوار شده و شوراهای مردمی به لطف این نظام شکوهمند، قوت و استحکام بی سابقه و تاریخی یافته و اراده مردم در قالب شوراهای گوناگون به ویژه شوراهای روستایی و شهری محقق شده است.

نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز "شوراها" نامگذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

"شوراها" از یک سو بر آمده از خواست و اراده مردم هستند و از سوی دیگر زمینه ساز حضور فعال و پرثمر مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و در طی چندین دوره فعالیت‌، این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی که پیدا کرده جایگاه ویژه‌ای را در تحولات ساختاری و خدمت رسانی به جامعه بدست آورده است.

مشورت و همفکری از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و از این روی، روز "شوراها" فرصتی است تا از تلاش‌های ارزنده و فعالیت‌های ثمر بخش این نهاد انقلابی که همواره در پی احقاق حقوق و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام برداشته‌اند قدردانی شود.

بر خود لازم می‌دانم این روز مبارک را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر استان خراسان رضوی که در این جایگاه، خدمتگزار مردم منطقه خویش هستند تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق بیش از پیش همه اعضای خدوم شوراها را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز