Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: اگر تایید صلاحیت‌ها به شکلی باشد که اصلاح‌طلبان امکان بستن لیست در تهران را داشته باشند، ممکن است شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان مصوبه خود را عوض کند.

به گزارش ایمنا، اسماعیل گرامی‌مقدم روز دوشنبه با اشاره به تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مبنی ارائه نکردن لیست ائتلافی از سوی برخی احزاب اصلاح طلب در تهران، اظهار کرد: تعدادی از افراد که تحت عنوان لیست تهران در فضای مجازی منتشر شده، حوزه انتخابیه خود را به شهرستان‌های دیگر منتقل کرده‌اند و این نشان می‌دهد که لیستی توسط احزاب اصلاح‌طلب نهایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اظهارات «مصطفی کواکبیان» رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مبنی بر ارائه لیست انتخاباتی با هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب، افزود: آقای کواکبیان حق دارند نظر شخصی خود را بیان کنند، هرچند حزب متبوع وی (حزب مردم‌سالاری) از همان ابتدا هم عضو شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان نبود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی ادامه داد: در راهبرد و تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آمده است که احزاب عضو می‌توانند تنها با نام، عنوان و برند خود اقدام به تبلیغات و تهیه لیست کنند نه اینکه از عنوان و برچسب اصلاح‌طلبان استفاده کنند. مثلاً حزب مردم‌سالاری، اعتماد ملی و دیگر احزاب می‌توانند با هویت مستقل حزبی خود در انتخابات ورود کنند.

گرامی مقدم خاطرنشان کرد: به نظرم این احزاب اعتبار خود را می‌سوزانند، مگر اینکه شورای‌عالی سیاست‌گذاری متناسب با شرایط بعدی تصمیم جدیدی را اعلام کند. اگرچه به یکی از رسانه گفتم اگر تأیید صلاحیت‌ها ادامه پیدا کند، به طوری که در تهران امکان بستن لیست را داشته باشیم، ممکن است شورای عالی سیاستگذاری مصوبه خود را عوض کند.

کد خبر 409880

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حزب اعتماد ملی اصلاح طلبان انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای عالی سیاست گذاری احزاب اصلاح طلب اصلاح طلبان جبهه اصلاح اعتماد ملی بستن لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند