Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:02:53 GMT

جدیدی در پی کرسی دبیرکلی شورای کشتی آسیا

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۸۷۰۱

جدیدی در پی کرسی دبیرکلی شورای کشتی آسیا

پیش از این قرار بود انتخابات شورای کشتی آسیا همزمان با برگزاری پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۰ آسیا اوایل اسفندماه در شهر دهلی‌نو در کشور هندوستان برگزار شود که نام «عباس جدیدی» به عنوان یکی از افراد اعزامی در بین نفرات به کشور هندوستان دیده می‌شد.

بعد از اعلام نام «عباس جدیدی» به عنوان یکی از نفرات اعزامی به هندوستان، حدس و گمان‌هایی در بین کارشناسان و اصحاب رسانه مبنی بر علت اعزام وی مطرح شد و «حسن رنگرز» سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره اعلام کرد: جدیدی از قهرمانان جهان و المپیک است و رویکرد فدراسیون استفاده از همه ظرفیت‌های فنی و مدیریتی است تا بتواند برای کسب کرسی‌های بین‌المللی آسیایی و جهانی برنامه‌ای مدون و راهبردهای عملیاتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: جدیدی در همین مسیر به ترکیب مدیریتی فدراسیون کشتی اضافه شده تا با برنامه‌ای که پیاده می‌شود بتوانیم به یکی از درخواست‌های جدی جامعه کشتی در این زمینه را پاسخ دهیم.

با توجه به تغییر برنامه شورای کشتی آسیا، انتخابات این شورا قرار است همزمان با پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار است روزهای ۱۴ تا ۱۷ فروردین‌ماه در مانیل فیلیپین برگزار شود، تغییر یافته است.

به هر ترتیب در حدود ۷ ماه گذشته فدراسیون کشتی اقدامات و مذاکراتی را با مسوولان اتحادیه جهانی کشتی و همچنین «تورلیخانوف» رییس شورای کشتی آسیا برای کسب کرسی‌های بین‌المللی انجام داده و نظر آنان را برای حضور قهرمانان و نامداران کشتی ایران جلب کرده است.

یکی از رایزنی‌های فدراسیون، برگزاری جلسه «علیرضا دبیر» و «حمید سوریان» با «میخاییل مامیاشویلی» رییس فدراسیون کشتی روسیه و نایب رییس قدرتمند اتحادیه جهانی کشتی است تا با جلب نظر سایر اعضا یک مرتبه دیگر بتوان یکی از کرسی‌های بین‌المللی را به نام کشورمان ثبت کرد.

در این ارتباط فدراسیون تلاش دارد تا با توجه به اینکه سوریان دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک، از شهرت و محبوبیت زیادی در دنیای کشتی برخوردار است، بتواند در انتخابات آینده اتحادیه جهانی، کرسی عضویت در هیات رییسه این اتحادیه را که در چند سال گذشته با صرف هزینه‌های کلان و مذاکرات و رایزنی‌های فراوان توسط «رسول خادم» به دست آمده بود، دوباره کسب کند.

برچسب‌ها اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان فدراسیون کشتی حسن رنگرز علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان فدراسیون کشتی حسن رنگرز علیرضا دبیر اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان فدراسیون کشتی حسن رنگرز علیرضا دبیر کرسی های بین المللی اتحادیه جهانی کشتی شورای کشتی آسیا فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد