Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی انتظامی استان البرز روز دوشنبه در متن بیانیه خود آورده که بیست و دوم بهمن ماه نشان دهنده پیروی امت شهید پرور ایران اسلامی از ولایت فقیه و رهبری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دهه مبارک فجر یادآور حماسه پرشکوه مردم انقلابی و ظلم ستیز اسلامی به رهبری معمار بزرگ انقلاب در مقابله با رژیم ستمشاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس استان البرز تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بکار بسته و در این راستا همگام با امت حزب الله ضمن شرکت در راهپیمایی، تلاش خواهد کرد با ایجاد امنیت و نظم هرچه بیشتر، فضای مناسبی را برای شهروندان فراهم کند و اجازه نخواهد داد خللی در برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی به وجود آید.

فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن اعلام آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، از شهروندان درخواست کرد به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و تردد خودروها، با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری و تعامل داشته باشند و به محض مشاهده موارد مشکوک مراتب را به  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و ماموران انتظامی حاضر در صحنه گزارش دهند.

شور و اشتیاق مردم برای شرکت در راهپیمایی بیش از هر سال است

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در بیانیه ای که به همین مناسبت صادر کرده، اعلام داشت که انقلاب اسلامی ایران، پاسخ قاطع و لبیک محکم ملت صبور، شکور و همیشه در صحنه‌ی ایران به دعوت امام راحل ره بود، برای رهایی ابدی از سلطه استعمار، ظلم و بیداد نظام‌های شاهنشاهی و قیام فراگیر ملت برای دستیابی به حقوق حقیقی، کرامت و انسانیت.

نهضتی دینی و مردمی که با عنایات‌ الهی و توجهات امام‌ عصر (عج) و رهبری امام‌ خمینی (ره‌) به پیروزی رسید و با رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد) تداوم یافت، تا امروز ملت رشید ایران شاهد رویش و درخشش نهضت خود در همة صحنه‌ها باشد.

نهال انقلاب، در پنجمین دهه از عمر گران‌بهای خود، به درختی تنومند و پربار مبدل شده است و دیگر، گزند و آفات کذایی شرق و غرب عالم به‌ویژه آمریکا، اسرائیل و نوکران اروپایی و سعودی‌شان، تأثیری در رشد و بالندگی آن ندارد.

دهه خجسته فجر امسال مصادف است با چهلمین روز شهادت سردار دلها، سید الشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وبه همین دلیل، شور و اشتیاق مردم جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر از هر سال است.

بخش بزرگی از ناکامی‌ها و شکست‌های آمریکا و جبهه استکبار در غرب آسیا، ثمره خون مجاهدان مقاومت، به‌ویژه شهیدانی چون حاج قاسم و ابو مهدی است.

شهیدانی که پیوند و پیمان مردم عزیز ما را با مقاومت محکم و جبهه استکبار و وابستگان آن‌ها را در داخل و منطقه مأیوس و سرافکنده کردند.

امروز ملت‌های مظلوم فلسطین، غزه، سوریه، عراق، یمن و... از شرق تا غرب عالم، در ظلم‌ستیزی و حرکت‌های ضداستکباری از ملت ایران الگو می‌گیرند و حضور پرشور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امید به حرکت و قیام و انتقام سخت از آمریکا تا خروج کامل نیروهایش از منطقه را در دل ایشان زنده خواهد کرد.

سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از عموم مردم شریف استان دعوت می‌نماید همان‌طور که در تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یوم الله آفریدند بار دیگر لبیک گوی هل من ناصر ینصرنی ولی امر زمان خود بوده، با حضور متحدانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور روحیه انقلابی و اتحاد اسلامی ایرانی مردم در آغازین روزهای انقلاب باشند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران استان البرز انقلاب اسلامی ایران استان البرز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اسلامی ایران استان البرز حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند