Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک کافه رستوران در تهران به خاطر حرکات ناهنجار اجتماعی پلمب شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمپ کافه رستورانی در پایتخت، به علت عدم رعایت قوانین خبر داد و گفت: این واحد صنفی متخلف صبح روز گذشته با دستور مقام قضائی پلمب شد.

 سرهنگ"نادر مرادی" اظهار داشت: غروب روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه تعدادی خانم و آقا در یکی از رستوران های حوالی "خیابان نجات الهی" رفتارها و ارزش های اجتماعی را رعایت نمی کنند، بررسی موضوع دراختیار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کافه رستوران مذکور شناسایی شد، افزود: تیمی از ماموران عملیات این معاونت برای بررسی موضوع به واحد صنفی مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد متصدیان این واحد صنفی بدون توجه به مقررات صنفی، کافه رستوران خود را در اختیار تعدادی خانم و آقا قرار داده اند، افزود: متاسفانه رفتارهای ضد ارزشی این افراد سبب جریحه دار شدن عفت عمومی و اعتراض مردمی شده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستور قضائی واحد صنفی پلمب و هر دو متصدی متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نظارت بر اماکن عمومی پلیس کافه رستوران واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برای نوسازی دستگاه‌های کارتخوان قدیمی اتوبوس‌ها قراردادی بستیم تا همه دستگاه‌های قدیمی را نوسازی کنیم.

مهدی علیزاده افزود: ۱۶۲ دستگاه از کارتخوان‌ها در ایستگاه اتوبوس‌های تندور نصب شده و فعالند و نرم افزار‌های لازم نیز بر روی آنها نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: این دستگاه‌ها براساس قیمت مصوب شورای شهر تهران درخصوص افزایش کرایه اتوبوس‌ها در حال فعالیت است و مردم اگر کارت بزنند بر اساس قیمت‌های جدید از کارت آنها کسر می‌شود.

مهدی علیزاده افزود: در اتوبوس‌های قدیمی و بخش خصوصی هم نصب این دستگاه‌ها آغاز شده است و تا کنون هزار دستگاه نصب شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برخی دستگاه‌های کارتخوان، یکسری ایراد‌های نرم افزاری دارد که سازمان فناوری شهرداری قول داده تا پایان این ماه اشکال‌ها را برطرف کند.

مهدی علیزاده افزود: میانگین کرایه حمل و نقل اتوبوس‌ها ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت:سال گذشته ورودی خطوط ۱۸۰۰ تومان بود و براساس ۵ کیلومتر پیمایش ۴۵۰ تومان اضافه می‌شد و امسال ورودی ۲۲۰۰ شده است و براساس ۵ کیلومتر پیمایش ۲۵۰ تومان اضافه می‌شود یعنی در مقایسه با سال گذشته قیمت‌ها کاهشی بوده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تاکنون درباره دریافت کرایه بیشتر از قیمت مصوب، تخلفی به ما گزارش نشده و درصورت گزارش با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت