Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای مردم و جامعه ورزش و جوانان ایران اسلامی را برای خلق حماسه‌ی باشکوه دیگری در راهپیمایی عظیم ٢٢ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، وزارت ورزش و جوانان در آستانه چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عالی مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای جامعه ورزش و مردم را برای خلق حماسه و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران  ۲۲ بهمن  سال ۱۳۵۷  به رهبری امام خمینی(ره) طلوع کرد و «اعجاز بزرگ قرن» لقب گرفت.

اکنون که چهل و یکمین سال پر افتخار انقلاب  با چهلمین روز شهادت اسطوره مقاومت سردار سلیمانی مقارن شده بار دیگر در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن، ایستادگی و اتحاد ملت ایران در برابر دشمنان را نشان خواهیم داد.

خداوند متعال را شاکریم که چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی هم‌چنان با عشق و ارادت به آرمان‌های امام راحل و اندیشه‌های مقام معظم رهبری همراه است.

جامعه ورزش و جوانان کشور، بار دیگر همراه با وزیر، معاونان، مدیران و رییسان فدراسیون‌های ورزشی، ورزشکاران و قهرمانان با شرکت در این آیین ملی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگام با آحاد مردم، اقتدار ایران عزیز را به نمایش خواهد گذاشت.

وزارت ورزش و جوانان با گرامی‌داشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و با ارج نهادن به خون شهدا  در روز ۲۲ بهمن ٩٨   بار دیگر  با حضور پرشور و شعور، ضمن اثبات وفاداری به  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، درصدد است تا حماسه دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم بزند.

میعادگاه جامعه ورزش و جوانان: ضلع شمالی خیابان آزادی، بعد از خیابان حبیب‌اللهی بین کوچه قدیر و صادقی مقابل شرکت ایران خودرو  راس ساعت ۹.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دهه فجر جامعه ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند