Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: الدحیل تیم متعادلی نیست و تعادل و قدرت بین خط حمله و دفاعش برقرار یکسان نخواهد بود. تاریخ انتشار: 12:11 - 21 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۱۹۷

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با دیدار پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تیم‌های عربی نوسانات زیادی دارند و بازیکنان خارجی که جذب می‌کنند بیشتر در خط حمله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها خط حمله قدرتمندی دارند اما در دفاع ضعیف هستند به همین دلیل می‌بینید الدحیل در بازی‌های قبلی خود یک دیدار را پرگل برده و دیدار بعدی را پرگل باخته است.

وی در ادامه در خصوص پیش‌بینی خود از دیدار پرسپولیس و الدحیل، تصریح کرد: آنچه که مشخص است این است که پرسپولیس در قطر مقابل الدحیل کار سختی دارد، چون این تیم در خانه بسیار قدرتمند است. البته در نقطه مقابل آنها در تهران دچار مشکل هستند و از فضای آزادی می‌ترسند. الدحیل تیم متعادلی نیست و تعادل و قدرت بین خط حمله و دفاعش برقرار نیست، اما مقابل تیم‌های ایرانی یک‌پارچه‌تر و متعادل‌تر کار می‌کند که همین کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون عملکرد الدحیل در بازی‌های قبلی خود، افزود: بازی با تیم‌های عربی را نباید فقط در لیگ خودشان بررسی کرد، چون وقتی با تیم‌های ایرانی بازی می‌کنند عملکرد متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

ذوالفقارنسب در پایان در مورد عملکرد تیم‌های کشورهای عربی مقابل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی به خصوص در خانه خود مقابل تیم‌های ایرانی خیلی خوب بازی می‌کنند، همه بازیکنانشان با هم بسیج می‌شوند و از همه ظرفیت‌هایشان استفاده می‌کنند. همین موضوع است که بازی با تیم‌های عربی را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: خیال هواداران راحت، پرسپولیس آماده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس بیژن ذوالفقار نسب پرسپولیس تیم های ایرانی تیم های عربی خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.
به گزارش فارس، در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.
پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.
حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟
در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902352

دیگر خبرها

  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • اوسمار از آن طرف بام افتاد، دو تعویض در ده دقیقه آخر!