Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، «آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر»، رهبر حزب دموکرات‌مسیحی آلمان بناست در سال جاری میلادی از سمت خود کناره‌گیری کند. این خبر را یک سخنگوی حزب دموکرات‌مسیحی آلمان امروز -‌دوشنبه- اعلام کرد. 

وی گفت که کرامپ-کارن باوئر همچنین در انتخابات آینده این کشور برای تصدی سمت صدراعظمی نامزد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنگوی گفت که به باور جانشین «آنگلا مرکل»، صدراعظم آلمان در حزب دموکرات‌مسیحی، مقام ریاست سحزب و صدراعظمی باید در اختیار یک فرد باشد. 

این مقام رسمی در ادامه عنوان کرد: «به همین خاطر، کرامپ-کارن باوئر اعلام کرده که نامزد تصدی مقام صدراعظمی نخواهد شد.» وی افزود که رهبر فعلی حزب دموکرات‌مسیحی بنا دارد تا تابستان نامزد تصدی مقام خود را اعلام کند و پس از تعیین سازوکاری برای آینده حزب کناره‌گیری خواهد کرد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آنگلا مرکل حزب دموکرات مسیحی آلمان حزب دموکرات مسیحی کرامپ کارن باوئر کناره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو

شهرک‌نشینان یکشنبه شب بار دیگر با برپایی تظاهرات، خواستار کناره‌گیری بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از قدرت شدند.

به گزارش مشرق، شهرک‌نشینان امشب در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست با برپایی تظاهراتی مقابل منزل نتانیاهو در شهرک قیساریه، خواستار کناره‌گیری او شدند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

دیگر خبرها

  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو