Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:14:23 GMT

یوسف کرمی هم از ایران رفت؟

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۹۷۷۱

یوسف کرمی هم از ایران رفت؟

وی در متن خداحافظی خود  نوشت: این متن را نمی‌نویسم تا با شما خداحافظی کرده باشم. امروز ایران را به مقصد کرواسی ترک خواهم کرد، پاهایم می‌روند اما قلبم در اینجا خواهد تپید. در طول فعالیت‌های حرفه‌ای‌ام بارها برای مسابقات و مراسم گوناگون مسافرت کرده بودم،اما هیچ‌کدام مثل این‌بار برایم غم‌ناک نبودند. انگار تازه دارم می‌فهمم که چقدر به این خاک و آدم‌های نازنینش بدهکارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردهای خردسال باشگاهِ کوچک من گریه می‌کنند، مادران‌شان با گریه برایم دعا می‌خوانند و رفقایم همه بغض کرده‌اند. این‌بار رفتن برایم سخت شده است، دوست داشتم در کنار شاگردان خردسال خود بمانم، به مادران‌شان امید دهم و هم‌صدا با دوستانم بخندم. امروز من نخواهم رفت، پاهایم می‌روند اما قلبم همچنان در اینجا خواهد تپید. قلبم برای ایران و مردمانش خواهد تپید تا دوباره برگردم و تجربیات خود را در اختیار نسل‌های روشن فردا بگذارم. دوستتان دارم و همیشه به عشق شما زنده بوده‌ام.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر جایزه اسکار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یوسف کرمی مهاجرت مهاجرت ورزشکاران جلیل محبی آیت الله طبرسی اسکوچیچ دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر جایزه اسکار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد تپید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • «عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد