Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش برف از بامداد امروز در تمام مناطق استان خراسان شمالی آغاز شده و دمای هوای بجنورد در ظهر امروز به صفر درجه سانتی‌گراد رسید. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ بارش برف و کولاک از بامداد امروز در بسیاری از مناطق استان خراسان شمالی آغاز شده و این بارش‌ها در ارتفاعات استان بیشتر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه ارتباطی 367 روستای کردستان همچنان مسدود است/بازگشایی 332 روستای محاصره در برف‌توصیه‌های هواشناسی به کشاورزان تا 25 بهمن/هشدار بارش سنگین برفمدارس همدان به علت بارش برف در نوبت بعدازظهر تعطیل شدند

هم‌اکنون تمام محورهای خراسان شمالی برفی و لغزنده بوده و پلیس راه از رانندگان خواسته است با زنجیر چرخ و تجهیزات کامل ایمنی در محورها تردد کنند. تردد در گردنه‌های امین‌الله و اسدلی بجنورد به دلیل بارش سنگین برف و کولاک٬ با سختی انجام می‌شود و بهتر است رانندگان از مسافرت‌های غیرضرور٬ خودداری کنند.

هم‌چنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی٬ دمای هوای مرکز استان٬ امشب به منفی 4 درجه سانتی گراد خواهد رسید که به نسبت روزهای گذشته کاهش 10 تا 15 درجه‌ای را تجربه می‌کند.

شرکت گاز استان نیز از هم‌استانی‌ها خواسته٬ به دلیل افت فشار گاز ناشی از افزایش مصرف٬ صرفه‌جویی را در دستور کار قرار دهند. تا کنون خبری از تعطیلی مدارس در نوبت عصر در هیچ‌کدام از مناطق استان گزارش نشده است.

انتهای پیام/311/ز

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان شمالی مناطق استان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی است. 

او افزود: شرایط برای وقوع ناپایداری های جوی تا عصر پنج شنبه فراهم است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: بارش ها را به صورت تند بادهای لحظه ای، بیشتر در مناطق شمال و غرب استان خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش ها برای عصر امروز است، تصریح کرد: این بارش ها بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهند.

سلاجقه گفت: بارش ها با رعدوبرق و تند بادهای لحظه ای همراه هستند و آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی بیان داشت: در ارتفاعات، احتمال بارش تگرگ وجود دارد؛ بنابراین افراد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ارزوئیه، بم، انار، رفسنجان، راین، زرند، سیرجان، شهربابک، ماهان و بافت گزارش بارندگی داشته ایم که زرند با ۲۶ میلیمتر و بعداز آن ماهان و بافت با ۱۰ میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از عصر پنج شنبه، کاهش بارندگی را در سطح استان خواهیم داشت.

وی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان