Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-واکنش متفاوت مصباحی‌مقدم به تصمیم انتخاباتی اصلاح‌طلبان/ خوشحال نیستم در غیبت رقیب پیروز شوم/ غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند

 غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند و به همین دلیل توقع می‌رفت آنها شرکت کنند تا خواسته دشمن که عدم مشارکت است تحقق پیدا نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا مصباحی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: لیست ندادن در انتخابات مجلس یازدهم اصلاح طلبان خُسران است و مشخصاً بنده نگاه منفعت‌طلبانه‌ای به این اتفاق ندارم. چون این شرایط باعث کاهش چشمگیر میزان مشارکت مردم خواهد شد.

غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنانش گفت: غیبت اصلاح‌طلبان مطمئناً شور انتخابات را کم می‌کند و به همین دلیل توقع می‌رفت آنها شرکت کنند تا خواسته دشمن که عدم مشارکت است تحقق پیدا نمی‌کرد. ای کاش اصلاح‌طلبان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند. بالاخره رقابت، رقابت است و آنها می‌توانستند با فهرستی جمع و جورتر به انتخابات مجلس یازدهم ورود کنند.

من به عنوان یک اصولگرا اصلاً خوشحال نیستم

او افزود: اینکه گروه‌های سیاسی به انتخابات نگاهی منفعت‌طلبانه و جناحی نگاه کنند قابل پذیرش نیست. به نظرم اصلاح‌طلبان به جای اولویت دادن به مسائل حزبی و صنفی، باید به منافع ملی توجه نشان می‌دادند. حالا شورای نگهبان هر کاری هم که انجام داده، اصلاح‌طلبان نباید طوری عمل می‌کردند که کشور ضرر کند. من به عنوان یک اصولگرا اصلاً خوشحال نیستم که با غیبت رقیب برنده شوم. من نگران هستم که نظام انتخاباتی سرد را پیش روی خودش ببیند.

تصمیم اصلاح‌طلبان در سال ۹۴ هم درست نبود

مصباحی‌مقدم توضیح داد: البته تصمیم اصلاح‌طلبان در سال ۹۴ هم درست نبود و اشتباه کردند با برخی از اصولگرایان ائتلاف کردند. آنها امسال باید به اندازه داشته‌هایشان لیستی می‌دادند. همان‌طور که اصولگرایان در سال ۹۴ وضعیت خوبی نداشتند، اما در انتخابات شرکت کردند که رأی یک میلیونی آقای حدادعادل به معنی یک میلیون رأی‌دهنده بیشتر است.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم ادامه داد: البته برخی از اصلاح‌طلبانی مثل آقای زیباکلام در مقاله‌هایی که از آنها خواندم‌ نوشته بودند که اگر چهره‌های شاخص اصلاحات تایید هم بشوند، باز هم مجلس آینده مجلسی اصولگرا خواهد بود. این یعنی، تزریق موج ناامیدی به جامعه که دقیقاً برخلاف مصالح کشور و نظام است. اصلاح‌طلبان با این تصمیم به محاق رفتند که این برای گروه‌های سیاسی با هیچ متر و معیاری مناسب نیست.

اعتماد انلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد شور انتخابات را کم انتخابات مجلس یازدهم خوشحال نیستم مصباحی مقدم غیبت رقیب سال ۹۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان