Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز مشخص شد که اعضای علی البدل شورای شهر نیازی به استعفا نداشتند و می‌توانند کاندیدای مجلس شوند، بنابراین احتمال دارد وضعیت این افراد در جلسه امروز شورای انتخاب مورد بررسی قرار گیرد.

قدس آنلاین: پس از آنکه اعلام شد اعضای علی البدل شورای شهر در صورت عدم استعفا نمی توانند در انتخابات مجلس کاندیدا شوند، بررسی های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مورد میثم تقی پور و اقبال شاکری متوقف شد و برای آنها توسط شورای انتخاب این ائتلاف رای گیری صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا امروز دوشنبه مشخص شد که اعضای علی البدل شورای شهر نیازی به استعفا نداشتند و می توانند کاندیدای مجلس شوند.

بنابراین احتمال دارد وضعیت این افراد در جلسه امروز شورای انتخاب مورد بررسی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، بحث درباره قرار گرفتن نام‌های رضا تقی‌پور و اقبال شاکری در لیست در جریان است؛ برخی از اعضای هیات معتقدند که فرایند مربوط به انتخاب چهره‌های شاخص لیست به پایان رسیده و نباید فرایند را دوباره تکرار کرد.

در عین حال برخی دیگر از اعضای شورای انتخاب، معتقدند که نباید از هیچ گزینه شایسته‌ای در ذیل گفتمان انقلاب غفلت کرد و تاکید دارند که باید در هر زمانی کارنامه افراد شایسته را برای تهیه لیست اصلح مورد بررسی قرار داد.

قرار است امروز لیست نهایی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف نیروهای انقلاب نهایی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای شهر اعضای علی البدل مورد بررسی قرار شورای انتخاب تقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

به گزارش فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می‌کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت‌هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده‌تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات