Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@01:05:03 GMT

جشن انقلاب ایران و حزب‌الله در لبنان  

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۴۰۶

جشن انقلاب ایران و حزب‌الله در لبنان  

مراسم چهل و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همکاری سفارت ایران در بیروت و جنبش حزب‌الله لبنان در شهر بعلبک این کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «العهد»، مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دیروز، 20 بهمن‌ماه با حضور شیخ «محمد یزبک» نماینده شرعی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در لبنان و عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ایران در بیروت و جمعی از شخصیت‌های سیاسی، دینی و منطقه‌ای لبنان در شهر بعلبک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شیخ یزبک در این مراسم بر ادامه مسیر مقاومت از تهران تا فلسطین تأکید کرد و گفت: این مسیر به شکل قدرتمندتر و قاطعانه‌ای  درباره معامله قرن از سوی سردار قاآنی، جانشین سردار سلیمانی ادامه خواهد یافت؛ معامله قرن سراب و توطئه‌ای است که اجرا نخواهد شد و محور مقاومت و مخالفت فلسطینی‌ها بر این موضوع تأکید دارند.
 
وی ادامه داد: ما روی وحدت ملت فلسطین و پذیرش رویکرد مقاومت از سوی این ملت حساب کرده‌ایم. این رویکرد، فلسطین را به صاحبانش باز خواهد گرداند و چیزی جز وحدت و پیروزی و اخراج آمریکا از منطقه، پروژه مقاومت را تقویت نخواهد کرد. جای تمام طرح‌های شیطانی زباله‌دان تاریخ است، همانطور که دیدیم در اردن معامله قرن به سطل زباله انداخته شد؛ بنابراین سرنوشت تمام پروژه‌های شیطانی همین است.
 
شیخ یزبک در ادامه به روح شهدایی که در سرزمین فلسطین به شهادت رسیده‌اند، درود فرستاد و با تأکید بر رویکرد مقاومت و وحدت اظهار کرد: ما به دستاوردهای پروژه مقاومت و پیروزی‌های به دست آمده از یمن تا سوریه که باعث بازپس‌گیری و پاک‌سازی اراضی بیشتری از لوث تروریسم شد و عراق که در جهت وحدت و اخراج اشغالگران می‌کوشد، چشم دوخته‌ایم.
 
عباس خامه یار نیز با بیان اینکه دشمنی با انقلاب ایران از همان لحظات اولیه پیروزی انقلاب آغاز شد، افزود: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای خدمت به دشمن صهیونیستی سخت‌ترین فشارها و تحریم‌ها را به کار گرفت. آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق، خسارت بزرگی به ایران و محور مقاومت وارد آورد، اما خون پاک این شهدا در قلب ملت ایران و ملت‌های بیدار جهان جاری است.
 
خامه یار تأکید کرد: اگر آمریکایی‌ها اقدام به خروج از عراق و منطقه نکنند ضربه‌های مقاومت آنها را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد.
 
وی در پایان با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت تا آزادسازی کامل اراضی اشغالی و تشکیل دولت فلسطین با مرکزیت قدس شریف ایستاده است، تأکید کرد: ملت فلسطین اجازه اجرایی‌شدن معامله قرن را نخواهد داد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: لبنان انقلاب اسلامی یزبک سلیمانی مقاومت اسلامی ملت فلسطین خامه یار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس