Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:14:28 GMT

شرکت در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۵۰۱

شرکت در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد، به لزوم تحقیق و مشورت بیشتر برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا می برد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شرکت در انتخابات عمق استراتژیک کشور را افزایش و تیری به قلب دشمنان وارد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه با حضور حداکثری در انتخابات قدرت دیپلماسی و چانه زنی نمایندگان در عرصه بین الملل افزایش پیدا می کند، افزود: وظیفه شرعی و ملی هر فرد است که با حضور در پای صندوق های رأی بدخواهان انقلاب را ناامید و دلسوزان را شاد کنند.

 

وی به ملاک های انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: وظیفه مردم این است که افراد با ایمان، با اخلاص بیشتر، امانت دار ویژه، دردشناس تر نسبت به مشکلات و آماده ترین برای حضور در میدان های انقلاب را انتخاب و راهی خانه ملت کنند.

 

حجت الاسلام مدبر به لزوم تحقیق و مشورت بیشتر برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و اذعان داشت: گاهی ظواهر آن چیزهای لازم و واقعی را نشان نمی دهد از این رو مشورت و تحقیق باید ملاک انتخاب ما باشد.

 

وی همچنین با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخابات باید برای رسیدن به اهداف خود از وسایل مشروع و قانونی استفاده کنند، تصریح کرد: در این صورت چنانچه به هدف رسیدند پیروز بوده و در غیر این صورت نیز پیروز هستند چرا که در امتحان الهی سرفراز بیرون آمده اند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه سرنوشت مملکت و شهر و روستا باید به انسان های با صلاحیت واگذار شود، تاکید کرد: نمایندگی مجلس در نظام ما از جایگاه بالایی برخوردار است و باید از اقتدار لازم برخوردار باشد.

 

وی ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری نیز بسیار مهم بوده و همگان به خوبی جایگاه رهبری که سکاندار نظام است را می دانند پس باید دقت لازم را با مشورت کافی برای انتخاب خبرگان به کار ببریم.

 

 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مجلس انتخابات انتخاب فرد اصلح برای انتخاب حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و فعالیت شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان خبر داد و گفت: برنامه روز ملی خلیج فارس با مشارکت خبرنگاران ایران و ۱۹ رسانه خارجی در بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در عرصه انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه 1402 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه‌ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال شدن کمیته‌های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های استان و نشست‌های تعاملی با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام موثر برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر و تشکیل جلسات آن به‌صورت منسجم عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فرمانداران و بخشداران، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در تحقق حماسه 11 اسفند 1402 برگزار شد.

پورات هماهنگی لازم در تمام سطوح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اشاره به وجود بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر، تصریح کرد: آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان ، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و 19 رسانه خارجی، بر روی ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پهنه خلیج فارس برگزار شد و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول هفته خلیج فارس در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • نحوه انتخاب چوب ترموود