Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نظامی در وزارت دفاع ترکیه گفت، ارتش این کشور خود را برای عملیات نظامی در استان ادلب در شمال سوریه آماده می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، این منبع گفت، ارتش ترکیه در حال انجام برخی فعالیت‌ها و فراهم‌سازی تجهیزات و استحکاماتی است که پیش‌بینی می‌شود مربوط به تدارک برای عملیات نظامی در استان ادلب سوریه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این موضوع را که تصمیم به عملیات نظامی در ادلب نهایی شده باشد، قطعی اعلام نکرد.

خبرنگاران نیز گزارش داد، ارتش ترکیه امروز تجهیزات نظامی را به یگان‌های مستقر در مرزهای مشترک با سوریه ارسال کرد.

این خبرنگاران گفتند،‌ کاروانی متشکل از ۳۰۰ خودرو به همراه خودروهای زرهی و نیروهای ویژه و ذخایر به شهر ریحانلی در استان هاتای در جنوب ترکیه وارد شد.

کاروان در میان تدابیر شدید امنیتی وارد این منطقه شده است.

در همین راستا، خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد، در بحبوبه پیش‌بینی‌ها درخصوص درگیری میان نیروهای ترکیه و سوریه، آنکارا صدها تانک و نفربرهای زرهی علاوه بر نیروهای ویژه به استان ادلب سوریه اعزام کرده است.

بنا بر این گزارش، استحکامات گسترده شامل استقرار توپخانه‌ها، راکت اندازها، خودروهای اورژانس و کامیون‌های حامل مهمات می‌شود.

همراستا با این اظهارات، برخی فعالان و رسانه‌های محلی وابسته به مخالفان سوریه ظهر امروز (دوشنبه) اخباری از آغاز عملیات نظامی نیروهای ترکیه و اپوزیسیون سوریه وابسته به آنکارا در شهر استراتژیک سراقب و النیرب در شرق ادلب واقع در شمال سوریه منتشر کردند.

این فعالان ویدیوهایی را در خصوص پشتیبانی ارتش ترکیه از مخالفان سوریه در عملیات متقابل برای بازپس گیری سراقب منتشر کردند.

آنها بر حمایت توپخانه‌ای و موشکی ترکیه برای آغاز درگیری در حومه ادلب و به ویژه سراقب و النیرب و بخش‌هایی از حومه حلب تاکید کردند.

به گفته این منابع، برخی عناصر پیاده نظام ارتش ترکیه به سمت روستای النیرب در نزدیکی شهر سراقب در حومه ادلب شمال سوریه حرکت کردند.

رسانه‌های ترکیه نیز  فیلم‌هایی منتشر کردند که حملات موشکی و توپخانه‌ای نیروهای ترکیه به نیروهای سوریه در اطراف سراقب و النیرب را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عملیات ادلب ارتش ترکیه برای عملیات نظامی نیروهای ترکیه منتشر کردند ارتش ترکیه شمال سوریه استان ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری رژیم صهیونیستی فیلم عملیات ضدصهیونیستی عصر امروز را که از سوی یک گردشگر ترکیه‌ای به اجرا درآمد منتشر کردند.

در این فیلم لحظه اجرای این عملیات و حمله گردشگر ترکیه‌ای به یک نظامی صهیونیست با سلاح سرد و شهادت این گردشگر ترکیه‌ای به ضرب چندین گلوله نظامیان صهیونیست به نمایش درآمده است.

گفتنی است عصر امروز منابع خبری از زخمی‌شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه‌های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

منابع عبری اعلام کردند که مجری این عملیات یک گردشگر ترکیه‌ای بوده که روز گذشته وارد قدس اشغالی شده است.

نظامیان صهیونیست پس از عملیات ضد صهیونیستی امروز شماری از جوانان فلسطینی در منطقه باب الساهره را مورد ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را بازداشت کردند.

کد خبر 6093572

دیگر خبرها

  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم