Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:16:29 GMT

مدارس تبریز در نوبت بعدازظهر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۹۴۶

مدارس تبریز در نوبت بعدازظهر تعطیل است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، بر همین اساس مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی هریس نیز در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

در نوبت صبح امروز هم مدارس تبریز و بسیاری از شهرستان های استان تعطیل بود.

در پی بارش سنگین برف، کولاک و برودت هوا کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی خسرو شاه، کلیه مدارس در تمامی دوره های تحصیلی در دهستان رودقات نوبت صبح تعطیل بود و کلیه مدارس شهر صوفیان و سایر روستاها در تمامی دوره های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی نوبت صبح ورزقان تعطیل بود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع شد.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی نوبت صبح خاروانا با یک ساعت تاخیر شروع شد و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی نوبت صبح آذرشهر و گوگان تعطیل بود و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع شد.

در هشترود نیز همه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی نوبت صبح تعطیل بود و در شهر، مدارس استثنائی تعطیل و مدارس پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع شد.

در چاراویماق نیز همه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی نوبت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل بود و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کرد.

همچنین کلاس های ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روز دوشنبه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و دانشگاه نبی اکرم(ص) تعطیل و ساعات کاری بخش اداری دانشگاه نبی اکرم (ص) نیز ساعت ۹.۵ صبح و کلاس های درس دانشگاه فنی و حرفه ای با یک ساعت تاخیر شروع شد.

۴۶

کد خبر 1351106

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی مدارس استثنائی نوبت صبح تعطیل کلیه مدارس شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد.
برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir در نظر گرفته شده است.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران