Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امروز دوشنبه در دهمین روز از دهه فجر، عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اومال نکا با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

 خانوارهای مختلف روستاهای اومال، ولیجی محله، بریجان، قلعه سر، دوقانلو، چمان و نودهک از خدمات این مرکز سلامت برخوردار می شوند.

عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی اومال نکا با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد و در دهه فجر امسال علاوه بر این مرکز، مرکز جامع سلامت روستایی آبلو نکا هم با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی اجرایی و آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با دهه فجر، ۵۴ طرح با ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر امسال در شهرستان نکا افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران مازندران بهشهر دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مازندران بهشهر دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران مازندران بهشهر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران