Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم والیبال مودنا گفت: پیشنهاد خوبی از زنیت به من شده، اما قلب من در ایتالیا است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که بارتوز بدنورز ممکن است مودنا را ترک کرده و راهی زنیت‌کازان شود. گفته می‌شود این بازیکن قرار است جای خود را با اروین انگاپت، ستاره فرانسوی زنیت‌کازان تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگاپت از سال 2014 در زنیت‌کازان توپ می‌زند و تصمیم دارد در ادامه فصل جاری راهی سری آ و تیم مودنا شود. به این ترتیب پس از ویلفردو لئون حالا بدنورز دومین لهستانی خواهد بود که در زنیت‌کازان بازی می‌کند.

بدنورز درمورد خبرهایی که این روزها درمورد انتقالش به زنیت‌کازان منتشر می‌شود، اظهار داشت: قلب من اینجا (ایتالیا) است. واقعاً در اینجا و در مودنا شرایط خوبی دارم. فعلاً نمی‌توانم در مورد آینده صحبت کنم، چراکه من با تیم کنونی‌ام اهدافی دارم و می‌خواهم به عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا، سری آ و جام حذفی ایتالیا برسم.

وی ادامه داد: در هر تیمی که باشم برای من والیبال از همه چیز مهمتر است. می‌دانم زنیت‌کازان یکی از غول‌های روسیه و یکی از ثروتمندترین تیم‌های جهان است. می‌خواهم از نظر ورزشی پیشرفت کنم و در این بین اگر پولی هم کسب شود لذت‌بخش خواهد بود. قطعاً موضوعات مالی هم مهم است، چون ما تا ابد نمی‌توانیم بازی کنیم. هرکسی که بگوید مسائل مالی برایش اهمیتی ندارد، دروغ می‌گوید. این به بدان معنا نیست که من هر پیشنهاد شگفت‌انگیزی را می‌پذیرم؛ به عنوان مثال حاضر نیستم با پول زیاد در لیگ ضعیفِ قطر بازی کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: ایتالیا والیبال زنیت کازان شادی زنیت کازان قلب من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند