Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش گچساران روز دوشنبه در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی دانش آموز گچسارانی از مراسم نمادین  تشییع پیکر آن شهید والامقام درگچساران در هنرستان فاطمه الزهرا به نمایش گذاشته شد.

ایوب مقیمی زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و به نمایش درآوردن گوشه‌ای از ارادت های قلبی مردم گچساران نسبت این شهید والامقام را از اهداف برپایی این نمایشگاه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این نمایشگاه همچنین آثار عکس و  هنرهای تجسمی از زمان دفاع مقدس تا شهادت شهید سردار سلیمانی به نمایش گذاشته شده است.

مقیمی ادامه داد:در این نمایشگاه آثار بیش از ۳۰ هنرآموز و هنرجو  به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی الگوی خوبی برای دانش آموزان خواهد بود گفت: مقاومت، روحیه استکبار ستیزی، ایمان  و تقوا  این شهید می تواند الگوی برای دانش آموزان باشد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

پیکر پاک سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور میلیونها نفر از مردم قدرشناس و شیفته این سرباز اسلام و لایت در شهرهای اهواز، مشهد، تهران و کرمان و نیز عتبات عالیات در عراق تشییع و در مزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آموزش و پرورش استکبار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد آمریکایی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نمایش گذاشته شد سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی