Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نمایشگاه تصاویر برتر ثبت شده عکاسان و هنرمندان دانش آموز در گچساران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز نمایشگاه تصاویر مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی در هنرستان دخترانه فاطمه زهرا (س)  در گچساران افتتاح شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه ایوب مقیمی  اظهار کرد: در این نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی 30 هنر جو و هنر آموز گچسارانی از مراسم نمادین تشییع پیکر آن شهید والامقام در گچساران به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه تصاویر تشییع نمادین شهید سپهبد سردار سلیمانی زنده نگهداشتن یاد و خاطره  این شهید والامقام است.

 وی افزود:در این نمایشگاه همچنین آثار عکس و هنرهای تجسمی از زمان دفاع مقدس تا شهادت شهید سردار سلیمانی به نمایش گذاشته شده است.

 به گزارش فارس بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران نمايشگاه تصاوير شهيد سليماني آموزش و پرورش شهید سردار سلیمانی نمایشگاه تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم

دریافت 131 MB کد خبر 6095861

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد