Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:21:38 GMT

۲ شهید مدافع حرم در کاشان تشییع می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۱۵۳۸

۲ شهید مدافع حرم در کاشان تشییع می‌شوند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان از برگزاری مراسم وداع و تشییع دو شهید مدافع حرم در کاشان خبر داد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ علیرضا شبانی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در کاشان اظهار داشت: سه تن از مدافعان حرم از تیپ فاطمیون اعزامی از شهرستان کاشان با درگیری با گروهک‌های تکفیری در حال آزادسازی منطق جبهه مقاومت سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به اسامی شهدای مدافع حرم افزود: شهید محمد عیسی، شهید علی مدد غلامی و شهید حیات‌اله اکبری شهدای اخیر مدافع حرم هستند از کاشان به جبهه‌های مقاومت سوریه اعزام شده بودند؛ شهید محمد عیسی رضایی از فرماندهان گردان‌های لشگر فاطمیون بوده که بیش از 20 بار به جبهه مقاومت سوریه اعزام شده بود و دارای چهار فرزند نیز است.

اربعین شهید ‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در اهواز برگزار می‌شودنمایشگاه جبهه‌ مقاومت افتتاح می‌شود/ یادگاری از شهید حاج‌قاسم سلیمانیگفت‌وگوی خواندنی تسنیم با مادر شهید دوران دفاع مقدس / انتظار 38 ساله برای بازگشت فرزندنش + تصاویر

جانشین سپاه کاشان با بیان اینکه شهید حیات‌اله اکبری یک فرزند دارد، ابراز داشت: شهید علی مدد غلامی نیز ساکن منطقه لتحر کاشان و مجرد است که دو تن از این شهدا به نامان محمد عیسی رضایی و شهیدعلی مدد غلامی به همت ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این شهرستان تشییع می‌شوند.

وی ضمن اشاره به مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم گفت: مراسم وداع با این دو شهید والامقام چهارشنبه 23 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهدای بسیج شهرستان کاشان با حضور سردار نوعی اقدم برگزار می‌شود و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا نیز فردا 25 بهمن ساعت 9 صبح از ناحیه مقاومت بسیج کاشان به سمت میدان کمال‌‎الملک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/801

R7760/P4001/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج کاشان شهید مدافع حرم در کاشان برگزار می شود مقاومت سوریه ضمن اشاره تشییع پیکر مراسم وداع محمد عیسی دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

گفتنی است، در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام‌های حسین امان‌اللهی، سید مهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 6097994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد