Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان توضیحاتی در مورد گواهی فوت‌های منتشر شده حادثه کرمان، اعلام کرد: علت فوت مذکور در گواهی منتشره جزو هیچ یک از عناوین استاندارد اعلامی این سازمان در گواهی فوت‌های صادره نیست. تاریخ انتشار: 15:01 - 21 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۳۱۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: پیرو انتشار مطالبی در فضای مجازی در خصوص علت فوت اعلام شده درگذشتگان حادثه مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان و با یادآوری این نکته که گواهی منتشره مربوط به این سازمان نیست، به اطلاع می‌رساند روند انجام معاینات متوفیان و صدور گواهی‌ها در این سازمان بر اساس موازین علمی بوده و علل فوت نیز بر اساس استاندارد‌های تعیین علت فوت تدوین و اعلام می‌شود و علت فوت مذکور در گواهی منتشره نیز جزو هیچ یک از عناوین استاندارد اعلامی این سازمان در گواهی فوت‌های صادره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه‌ای از گواهی‌های صادره در حادثه مذکور جهت استحضار هموطنان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی سردار سلیمانی گواهی فوت پزشکی قانونی علت فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه