Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت بعدازظهر دوشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: برای برای آبگیری سد نرماب نیاز به جابجایی برخی از روستاها و تملک اراضی است که قبل از این سفر ۳۰ میلیارد تومان طی روزهای گذشته به استان پرداخت شده است.

وی همچنین از اجرای زهکشی۵۰ هزار هکتار از اراضی اولویت دار گلستان خبردادو گفت: این امر باعث افزایش بهره وری، کاهش استفاده از منابع آبی و سیل گیری در آینده خواهد شد که آبگیری نرماب گلستان را از سیلاب های احتمالی مصون می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت ادامه داد: راه آهن اینچه برون به سمت گرمسار جزو مصوباتی است که با هماهنگی های لازم با طرف روسی شده اما به دلیل تحریم ها مشکلاتی ایجاد شده است که بزودی برطرف خواهد شد.

وی توضیح داد که این راه آهن گلستان را از مسیر اینچه برون به شبکه سراسری و گرمسار و مشهد متصل می کند.

نوبخت بیان کرد: در این سفر مقرر شد که برای افراد کم درآمد با همکاری بنیاد مسکن و پشتیبانی کمیته امداد سه هزار واحد مسکونی ساخته شود.

وی در خصوص سیل گفت: آنچه که تعهد دولت در بازسازی مناطق سیل بود پرداخت شده و هر لحظه اگر نیاز به تخصیص باشد اعتبار در نظر گرفته خواهد شد.

نوبخت به افتتاح دو پروژه بزرگ عمرانی در کشور اشاره کرد و افزود: قطعه اول آزادراه تهران- شمال که حدود ۲۵ سال اجرای آن زمان برد به اتمام رسیده و مترصد یک روزی هستیم که با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه تهران شمال هم شروع شده و تا سال آینده قطعه دوم را آماده خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین آزادراه همت به کرج ظرف روزهای آینده افتتاح خواهد شد که بهره برداری این پروژه ۶۲ کیلومتر راه را کوتاه تر خواهد کرد.

کد خبر 4849793

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت گرگان سازمان برنامه و بودجه دهه فجر بوشهر انتخابات 98 ایلام قزوین بارش برف انقلاب اسلامی ایران راهپیمایی 22 بهمن شهرکرد ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز آزادراه تهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است

به گزارش «تابناک» به نقل از پلیس راهور، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت