Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور گفت: امروزه دنیا به سمت توسعه جوامع روستایی حرکت کرده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، علی شیرکانی در دیدار با استاندار زنجان گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ماحصل تصمیم مجلس در دورانی است که نظام به بلوغ نسبی رسیده بود و خدماتی که امروز، صندوق بیمه اجتماعی به کشاورزان و روستاییان ارائه می‌دهد، به خدمات ارائه شده در کشورهای توسعه یافته نزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از چالش‌های زیست‌محیطی و تامین غذا، به عنوان دو ابرچالش فعلی دنیا نام برد و گفت: امروزه دنیا به سمت توسعه جوامع روستایی حرکت کرده است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر توجه به اشتغال و هویت و آینده روستایی را اولویت برنامه های صندوق عنوان کرد.
شیرکانی گفت: تاسیس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان راه حلی برای رفع مشکل و کاهش فاصله بین شهرنشینان و روستاییان در کشور را فراهم کرده است.
وی چابک بودن را از عوامل موثر در موفقیت صندوق دانست و گفت: حمایت نهادهای دولتی از صندوق، توسعه جامعه روستایی کشور را سرعت بخشیده است.
حقیقی استاندار زنجان همچنین ، کار صندوق بیمه اجتماعی در راستای تحقق خودکفاسازی روستاها را بااهمیت دانست و فعالیت‌های صندوق در راستای توانمندسازی روستاییان را بسیار ارزشمند خواند .
حقیقی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 140 سفر به شهرستان ها و روستاهای استان داشته ایم و تاکنون بیش از 76 درصد از مصوبات این سفرها اجرایی شده و مابقی در دست پیگیری است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید

سیدکاظم موسوی گفت: تاکنون حدود ۶۰ هزار تن گندم از شهرستان‌های جنوبی استان فارس خریداری شده و تا پایان برداشت گندم مراکز خرید تضمینی شبکه تعاونی‌های روستایی و تولید فعال خواهند بود.

او ادامه داد: زیرساخت‌های لازم در ۱۰۰ مرکز توسط تعاون روستایی به منظور تحویل و خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان ایجاد شده است.

موسوی اضافه کرد: نرخ خرید تضمینی گندم معمولی بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری برای سال زراعی جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: سال گذشته ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵هزار تومان خریداری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند