Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش الجزایر از دفع حمله انتحاری به یکی از پادگان‌های نظامی در جنوب این کشور خبر داد که در نتیجه آن یک نظامی کشته شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد، یک عامل انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده یکی از جوخه‌های ارتش الجزایر را در نهم فوریه در منطقه مرزی "تیمیاوین" در ولایت "برجی باجی مختار" هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: سرباز مسؤول کنترل مرزی موفق شد فورا تلاش برای ورود این خودروی مشکوک را ناکام بگذارد اما در نتیجه خنثی سازی این حمله انتحاری یک سرباز کشته شد.

در همین راستا، سعید شنقریحه، رئیس ستاد ارتش الجزایر از هوشیاری نظامیان این کشور در ناکام گذاشتن این حمله انتحاری قدردانی کرد.

پیشتر رسانه‌های الجزایری از وقوع انفجاری مهیب در منطقه "تیمیاوین" در جنوب این کشور و در مرزهای مشترک با مالی خبر داده و منابع آگاه احتمال دادند که این حمله تروریستی باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب حسینی آیت الله طبرسی دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر جایزه اسکار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر الجزایر انتحاری پادگان شهاب حسینی آیت الله طبرسی دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر جایزه اسکار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حمله انتحاری ارتش الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش اسرائیل اعلام کرد که نزدیک به 10 موشک به مکانی نزدیک به گذرگاه کرم ابوسالم شلیک شده است و این گذرگاه در حال حاضر به روی کامیون ها بسته است.

روزنامه اسرائیل الیوم نیز نوشت یک حادثه غیرعادی در کرم ابوسالم رخ داده است. 

این روزنامه نوشت که حماس این گذرگاه را موشک باران کرد که در اثر آن شماری قربانی شدند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت نیز نوشت که ارتش برای انتقال تلفات این حادثه بالگردها را فرا خوانده است.

پیش از این گردان های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که محل تجمع نیروهای ارتش رژیم اشغالگر  در مرکز کرم ابوسالم و اطراف آن را با موشک های«رجوم» عیار114 میلیمتر مورد حمله قرار داده است.

برخی رسانه های اسرائیلی نیز گزارش دادند که بیش از 10 نفر در این حمله زخمی شدند که امیدی به زندن ماندن 4 زخمی وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • در حمله غیرمنتظره قسام 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند؛ امیدی به زنده ماندن4نفر نیست
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • (ویدئو) هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • سرباز سابق ارتش اسرائیل : نباید فراموش کنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار (فیلم)
  • هشدار شدیداللحن ارتش یمن به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • تصاویر حمله موشکی حزب الله به شهرک نظامی شتولا