Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان عالی کشور گفت: بسیج توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و روحیه بسیجی این توانمندی‌ها را به‌روز می‌کند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مرتضوی مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید بسیج قوه قضائیه، بسیج را حضور در تمام صحنه‌ها دانست و گفت: بسیج در بین همه اقشار جامعه حضور دارد و از رهبر انقلاب تا ضعیف‌ترین افراد جامعه بسیجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دیوان عالی کشور افزود: حیف نیست این برکت را که با حضور بسیج به دست آورده‌ایم با رفتارها و گفتارهای ناموزون و ایجاد ناامیدی در بین مردم از دست بدهیم.

مرتضوی‌مقدم ادامه داد: چند روز دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و ملتهب کردن صحنه‌ها در چنین موقعیتی باعث بروز ناامیدی در جامعه می‌شود و اگر کسی شورای نگهبان را تضعیف کند مرتکب خطای نابخشودنی شده است. 

رئیس دیوان عالی کشور انقلاب اسلامی ایران را به ماجرای حضرت موسی(ع) تشبیه کرد و گفت: قوم بنی‌اسرائیل سالها تحت ظلم بود و ملت ایران نیز سالهای سال زیر ستم طاغوت قرار داشت و ان‌شاءالله انقلاب اسلامی ایران تا ظهور امام عصر(عج)  ادامه خوا هد داشت.

این مقام قضائی با بیان اینکه امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مانند سالهای گذشته باشکوه جشن می‌گیریم گفت: بسیج یک ظرفیت انقلابی برای جمهوری اسلامی ایران است و ماندگاری جمهوری اسلامی به مجاهدت‌های بسیج بستگی دارد. 

مرتضوی مقدم افزود: بسیج توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و روحیه بسیجی این توانمندی‌ها را به‌روز می‌کند. بسیج در توزیع عدالت، تولید ملی و خاموش کردن فتنه‌ها نقش مهمی دارد. 

در پایان این مراسم صارمی به عنوان فرمانده سابق بسیج قوه قضائیه و تکریم و عمرانی به عنوان فرمانده جدید بسیج قوه قضائیه معارفه شد.

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس دیوان عالی کشور جمهوری اسلامی ایران بسیج قوه قضائیه اسلامی ایران انقلاب اسلامی مرتضوی مقدم توانمندی ها روحیه بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری است، عیادت کرد

به گزارش ایسنا، «منصور آیرم» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت به همراه اعضا این سرکنسولگری روز جمعه از «سید ابوالحسن میرواحدی» از پیشکسوتان ورزش و رئیس اسبق فدراسیون کشتی که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر فرانکفورت بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد، عیادت کرد.

سرکنسول ایران در فرانکفورت در این عیادت، ضمن ابلاغ سلام و الحوالپرسی وزیر امور خارجه و جامعه ورزشی کشورمان به این قهرمان کشتی ایران که در دهه ۶۰ ریاست و دبیری فدراسیون کشتی را عهده دار و نایب پهلوانی و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد، در جریان آخرین وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای وی شفای عاجل مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند