Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@03:32:06 GMT

خبر ورزشی 14:30 دوشنبه 21 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۱۶۷

مسابقه استقلال و شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ترکیب تیم های ملی تکواندو زنان و مردان از عناوین مجله ورزشی امروز بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دو نماینده فوتبال ایران ، از امروز کار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز می کنند.
در چارچوب هفته نخست این رقابت ها ، از ساعت 18 امروز ، در گروه اِی ، الشرطه عراق در ورزشگاه اربیل میزبان استقلال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر بازی این گروه ، الوحده امارات به مصاف الاهلی عربستان می رود.
در گروه بی هم ، شهرخودرو - دیگر نماینده ایران - از ساعت 18 و 10 دقیقه در دوبی میهمان الهلال عربستان است.
از همین گروه ، پاختاکور ازبکستان با شباب الاهلی امارات روبرو می شود.   * ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام شد.
بر اساس اعلام کادر فنی ، پویا ناصرپور در وزن 55 کیلوگرم ، مهدی محسن نژاد در 60 ، میثم دلخانی در 63 ، حسین اسدی در 67 ، امین کاویانی نژاد در 72 ، پژمان پشتام در 77 ، مهدی ابراهیمی در 82 ، بهروز هدایت در 87 ، محمدهادی ساروی در 97 و امین میرزا زاده در 130 کیلوگرم به عنوان اعضای تیم فرنگی کشورمان در این رقابت ها حضور خواهند یافت. مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از 29 بهمن در شهر دهلی هند آغاز می شود.   *ترکیب تیم های ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا مشخص شد .
بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو ، آرمین هادی پور ، سروش احمدی ، میرهاشم حسینی ، امیرمحمد بخشی ، مهران برخورداری و سجاد مردانی ملی پوشان ایران اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا هستند. غزل سلطانی ، ناهید کیانی ، مهلا مومن زاده ، طیبه پارسا ، کیمیا همتی و زهرا پوراسماعیل نفرات تیم زنان ایران را تشکیل می دهند . همچنین حسین لطفی ، محمد کاظمی ، سینا بهرامی ، مهدی جلالی ، عرفان حیدری ، محمدرضا خانی و سعید رجبی ترکیب دوم تیم تکواندو را تشکیل می‌دهند.
این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند اما امتیازهای این تیم در رده بندی آسیا محسوب نمی شود .
این مسابقات 14 تا 16 اسفند در بیروت برگزار می شود.   صد و نود و یکمین دربی دلاّ مادونینا با پیروزی اینتر به پایان رسید.
در آخرین بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دیشب اینتر در ورزشگاه جوزپه مئاتسا ۴-۲ رقیب دیرینه اش میلان را شکست داد و ضمن کسب هفتاد و دومین برد خود مقابل روسونری، با ۵۴ امتیاز صدر جدول را از یوونتوس پس گرفت. مارسلو بروزوویچ، ماتیاس وِچینو، استفان دِ فِری Stefan de Vrij و روملو لوکاکو برای اینتر در این بازی گلزنی کردند و دو گل میلان را - آنته رِبیچ و زلاتان ابراهیموویچ به ثمر رساندند.
در دیگر بازی‌ها، جنوا با یک گل کالیاری را شکست داد، ناپولی ۲ به ۳ مغلوب لچه شد، ساسولو ۲-۱ از سد اسپال گذشت، برشا و اودینزه ۱-۱ مساوی شدند و لاتسیو با یک گل پارما را از پیش رو برداشت.   هفته بیست و سوم لیگای اسپانیا پیگیری شد و تیم صدرنشین رئال مادرید ۴ به ۱ میزبانش اوساسونا را درهم کوبید. ایسکو، سرخیو راموس، لوکاس واسکز و لوکا جوویچ Luka Jović برای رئال در این بازی گل زدند و اُلی سِس گارسیا Ulisses Garcia تک گل اوساسونا را به ثمررساند.   تیم رده دومی بارسلونا هم در خانه‌ی بتیس ۳-۲ به برتری رسید. فرانکی دی یونگ، سرخیو بوسکتس و کلمون لِنگلِه Clément Lenglet برای بارسا موفق به گلزنی شدند و سرخیو کانالِس Sergio Canales و نَبیل فِکیر Nabil Fekir هم گل‌های بتیس را به ثمر رساندند.   در دیگر بازی‌ها، سوسیداد ۲ به یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشت، اسپانیول با یک گل بر مایورکا غلبه کرد و سلتاویگو ۲ - ۱ سویا را برد.   در شب پایانی هفته بیست و یکم بوندس لیگای آلمان، مصاف بایرن مونیخِ صدر جدولی با لایپزیشِ رده دومی در ورزشگاه آلیانز با تساوی بدون گل همراه بود، دیدار گلادباخ با کلن هم به علت بارندگی لغو شد.

و ... در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، دیشب شفیلد یونایتد ۲ به ۱ از سد بورنموث گذشت و بازی منچسترسیتی با وستهام به علت وضعیت نامساعد جوی لغو شد.   *خبر‌های کوتاه:
وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، مسئولان، مدیران، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و المپین‌های ورزش کشور، در فراخوانی جامعه ورزش را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمنِ چهل و یکمین بهار آزادی دعوت کردند....
در رده بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان، تیم ایران با ۱۶۰۳ امتیاز همچنان در مکان ششم جهان و نخست آسیا ایستاده است. برزیل، اسپانیا، آرژانتین، روسیه و پرتغال هم رده‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند....
در پایان مسابقه انتخابی تیم ملی پیاده‌روی، زورآوند، شاه ملکی، اسدی منش، طاهرخانی و زارعیان در بخش مردان و جعفرآبادی، احدی، اولادی و شعبانلو در بخش زنان، به عضویت تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا درآمدند. این مسابقات اواخر اسفند در ژاپن برگزار می‌شود....
پویا رحمانی - دارنده مدال طلای کشتی بازی‌های ساحلی جهان در رقابت‌های جام «رستم» هند به مقام قهرمانی رسید و لقب رستم در این کشور را از آن خود کرد. این مسابقات برای مردم هند از اهمیت بالایی برخوردار است و رحمانی نخستین کشتی‌گیر غیرهندی است که توانست برنده این مسابقات شود.

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر بسکتبال، امروز پالایش نفت آبادان با شهرداری گرگان، شهرداری بندرعباس با پتروشیمی بندر امام، آویژه صنعت مشهد با مس کرمان، رعد پدافند شهرکرد با مهرام، شیمیدر قم با اِکسون تهران، ذوب آهن اصفهان با شورا و شهرداری قزوین و نیروی زمینی با توفارقان آذرشهر مسابقه می‌دهند....
تیم کیهیل - بازیکن سرشناس فوتبال استرالیا - به عنوان سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی شد. پیش از این ژاوی، اینیستا، رونالدینیو و بکام به عنوان سفرای جام بیست و دوم معرفی شده بودند..
و... تیم‌های لس آنجلس کلیپرز، بوستون سلتیکس، آتلانتا هاوکس، ممفیس گریزلیز، فیلادلفیا سونی سیکسرز، یوتا جاز و پورتلند بلیزرز دیدار‌های امروز خود را در مسابقات بسکتبال ان بی‌ای با پیروزی پشت سر گذاشتند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر ورزشی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا رقابت های قهرمانی آسیا چارچوب هفته دیگر بازی هفته بیست تیم های ملی کشتی فرنگی ترکیب تیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین