Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@05:45:58 GMT

علیرضا قربانی از درخت گردو گفته است

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۱۸۹

علیرضا قربانی از درخت گردو گفته است

علیرضا قربانی که موسیقی تیتراژ فیلم درخت گردو را خوانده است و در جشنواره حضور دارد، با انتشار تیزر این فیلم در صفحه شخصی خود، از این فیلم گفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا قربانی با انتشار تیزر درخت گردو در اینستاگرام خود آورده است:

رونمایی از تیزر رسمی فیلم سینمایی درخت گردو به کارگردانی دوست و هنرمند عزیز، محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی گرامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل فیلم به خوبی در کنار یکدیگر نقش و اثرگذاری فیلم را که بر اساس یک داستان واقعی از منطقه کردستان عزیز است را به خوبی روایت و تکمیل می‌کنند. در میان کارگردانی تحسین برانگیز حسین مهدویان، بازی قدرتمند، متفاوت و پر از لحظات کم نظیر پیمان معادی از برجسته‌ترین نکات این فیلم محسوب می‌شود.

موسیقی حبیب خزایی فر نیز در تکمیل نقاط مثبت و پر از احساس لحظات فیلم به خوبی نقش خود را ایفا و به اندازه در خدمت فیلم بوده است. تیتراژ پایانی فیلم درخت گردو نیز با شعری از دوست و شاعر گرامی روزبه بمانی و موسیقی حبیب خزایی فر و صدای بنده بر اساس داستان و روایت فیلم ساخته شد و امیدوارم در تکمیل نهایی حس و اثر فیلم بر روی دل و جان مخاطبین بتواند به خوبی نقش خود را به انجام برساند.

کد خبر 409946

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موسیقی فیلم فیلم درخت گردو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق علیرضا قربانی درخت گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چگونه با کمک عسل، گیاه آلوئه ورا را در خانه تکثیر و پرورش دهیم؟ (فیلم) روش قلمه گیری صحیح در گیاه برگ انجیری (فیلم) روش تکثیر گیاه آگلونما (فیلم)

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • فروش ویژه 3 نهال گردو اصلاح شده چندلر، فرنور و ژنوتیپ برتر با باردهی 11 تن
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه (فیلم)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!