Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@03:43:50 GMT

افتتاح مجهزترین کلوپ غواصی و تفریحات دریایی قشم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۲۰۱

افتتاح مجهزترین کلوپ غواصی و تفریحات دریایی قشم

پول نیوز - مجهزترین کلوپ غواصی و تفریحات دریایی قشم (دلفین مرجان قشم) هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مرتضی بانک، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به همراه حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد. به گزارش پول نیوز، کلوپ غواصی و تفریحات دریایی دلفین مرجان قشم در زمینی به مساحت 600 مترمربع با 15 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در محدوده ساحل پارک زیتون شهر قشم به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مجموعه ورزش‌های دریایی شامل 100 ست لباس غواصی، 60 سیلندر غواصی، 30 ست BCD غواصی و سه دستگاه کمپرسور، زمینه اشتغال 15 نیروی کار را فراهم کرده است.
3 فروند قایق تفریحی، 3 جت اسکی، 4 فروند شاتل بنانا و یک دستگاه پاراسل هم در بخش تفریحات دریایی این مجموعه آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان این‌گونه تفریحات دریایی می‌باشد.
هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، 16 طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی تحت حمایت این سازمان، به ارزش افزون بر دو هزار و 504 میلیارد ریال اعتبار، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور افتتاح می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کلوپ غواصی تفریحات دلفین قشم اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی ساعات آتی بیانیه‌ای مهم درباره عملیات نظامی عصر امروز به یک کشتی عبوری مشکوک در سواحل یمن منتشر خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر عصر امروز (دوشنبه)، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کد خبر 6092612

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳