Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:15:25 GMT

نوبخت: اکنون زمان مذاکره با آمریکا نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۳۷۱

نوبخت: اکنون زمان مذاکره با آمریکا نیست

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت امروز دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار داشت: دشمن باید بداند فشارها را با تدبیر مدیریت کرده و نمی‌گذاریم کشور با فرمان آن ها پیش رود.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ ایرانی وطن پرست و فهیمی نمی گذارد افراد و اشخاصی مانند ترامپ بر آنان حکومت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهوری افزود: دومین سالی است که یک تحریم کم سابقه در تاریخ معاصر را پشت سر می گذاریم؛ تحریم‌های گذشته همواره به صورت نفت در برابر غذا بود اما در شرایط کنونی این روند هم متوقف شده است.

نوبخت ادامه داد: درآمدهای حاصل از فروش منابع نفتی کشور به دلیل محدودیت در صادرات کاهش یافته اما از ابتدای امسال تا پایان دی ماه درآمدهای عمومی کشور ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: با این وجود امسال حقوق کارمندان دولت ۳۴ درصد افزایش یافته و در زمینه صندوق بازنشستگی نیز ۳۲ درصد بیشتر هزینه شد.

نوبخت افزود: بسته حمایتی معیشتی، یارانه ها و حقوق در هر ماه منظم پرداخت می‌شود و در این ماه علاوه بر حقوق کارمندان، عیدی و پاداش نیز پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: با وجود تحریم‌ها تلاش می‌کنیم تعهدات دولت در سفرهای استانی را عمل کرده و این رویکرد را در مورد استان گلستان هم حفظ می‌کنیم.

معاون رییس جمهوری افزود: ساخت ۳ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم درآمد و تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال بخشی از تلاش دولت برای تحقق وعده ها به استان گلستان است.

رییس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: یکی از طرح های مورد انتظار مردم گلستان، احداث راه آهن اینچه برون - گرمسار است که اجرای این طرح به علت برخی محدودیت‌ها با تاخیر مواجه شد.

نوبخت به زمان بهره برداری آزاد راه تهران - شمال اشاره کرد و گفت: قطعه اول این آزادراه بعد از ۲۵ سال تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: این شهید در دوران حیات پربرکتش نه تنها به پاسداری از مرزهای کشور اقدام کرد بلکه در زمینه دور زدن تحریم ها نیز موثر بود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب حسینی آیت الله طبرسی دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نوبخت مذاکره با آمریکا ایران و آمریکا شهاب حسینی آیت الله طبرسی دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند

روح اله صلبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وجود ۷۴ هزار پروانه کسب و کار در استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: تا کنون از این تعداد ۸ درصد آن برای گرفتن شناسه یکتا اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه تا ۲۵ اردیبهشت امسال همه مجوزهای کاغذی باید الکترونیکی شود، افزود: از این تاریخ به بعد تسهیلات بانکی و تخفیفات مالیاتی تنها شامل اصنافی که دارای شناسه یکتا باشند می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: اصناف گلستان در طول شبانه روز می‌توانند به درگاه مجوز ملی مراجعه کنند و نسبت به تمدید واحد صدور اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که در گذشته هم اعلام شد قرار نیست فعالان اقتصادی برای تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند و توصیه می‌شود تا زمان باقی است به سامانه مراجعه کنند و به صورت رایگان کار را انجام دهند.

کد خبر 6091931

دیگر خبرها

  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد