Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@11:16:27 GMT

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت ملت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۴۹۳

شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب وحدت ملت شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی موجب بازگشت ارزش‌های انقلاب به کشور و وحدت و انسجام بیشتر ملت شد، گفت: رئیس جمهور آمریکا با شهادت حاج قاسم بیش از گذشته در باتلاق فرو رفت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 21 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و بزرگداشت اربعین سردار شهید سلیمانی در تالار معلم تبریز، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و روز آزادی و استقلال ایران گفت: از مردم آذربایجان تشکر می‌کنیم که چه در زمان شهادت و چه اکنون، چنین جمع باشکوهی را ترتیب داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند قاسم سلیمانی فرزند شما بود و همانند پیر زنی که با غیرت در سوگ فرزندش حاج قاسم سلیمانی گریست و دل عالمی را تکان داد.

وی با بیان اینکه دشمنان حاج قاسم را ناجوانمردانه به شهادت رساندند، افزود: معجزه‌ای با شهادت وی در ایران اتفاق افتاد و حتی در اروپا نیز مردم اخبار این شهادت را پیگیری می‌کردند.

رضایی، با اشاره به تشییع باشکوه این شهید در کشورمان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها قاسم سلیمانی را نمی‌شناختند اما این مراسم نشان داد که گویی با وی زندگی می‌کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اینکه روز شهادت حاج قاسم تبدیل به ایام الله شد، گفت: در ایران غوغایی صورت گرفت و همه گفتند ماهم قاسم سلیمانی هستیم.

وی با طرح این سوال که ️چرا آمریکا دست به این کار زد ؟ اظهار کرد: ترامپ از زمانی که روی کار آمد و اشتباهات زیادی داشت و هرچه جلو می‌رفت بیشتر به باتلاق فرو می رفت.

رضایی، با اشاره به اینکه تهدیدهای ترامپ علیه ما بی اثر بوده است، گفت: در اردیبهشت‌ماه امسال کل صادرات نفت ما را قطع کردند و در این مرحله سیاست ایران تغییر یافت و وارد مقاومت فعال شدیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از پهبادهای چند میلیون دلاری آمریکا را ساقط کردیم افزود: در آن شرایط ترامپ در بن بست قرار گرفته بود و دنبال راه نجات می گشت و تصمیم گرفتند که فرمانده جبهه مقاومت را شهید کنند.

رضایی، با بیان اینکه دشمنان فکر نمی‌کردند که ایران عکس العمل نشان دهد، گفت: وقتی مهم‌ترین پایگاهشون را در عراق زدیم، حیثیت و اقتدار آمریکا بمباران شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه شهادت سرلشکر سلیمانی موجب بازگشت ارزش‌های انقلاب به کشور و وحدت و انسجام بیشتر ملت شد، گفت: رئیس جمهور آمریکا با شهادت حاج قاسم بیش از گذشته در باتلاق فرو رفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت سردار سلیمانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب باتلاق فرو ملت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟