Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، پیروز حناچی که برای شرکت در مجمع جهانی شهری در رأس هیاتی به ابوظبی سفر کرده، در حاشیه این رخداد بین‌المللی با سعاد بن عبدالرحیم شهردار تونس دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تحسین تونس برای گذران دوران سخت پساانقلاب، از حضور پررنگ زنان در نظام مدیریت این شهر ابراز خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حناچی افزود: موفقیت زنان در عالی‌ترین سطوح حکمروایی محلی علاوه بر دلگرم‌کننده و امیدوارکننده بودن، نشان بازگشت سریع آرامش به کشور تونس است.

عبدالرحیم نیز در این دیدار ابراز امیدواری کرد تا تهران و تونس بتوانند به بهترین شکل تجربیات و دانش خود را دراختیار هم بگذارند.

انتقال تجربیات در زمینه‌های توسعه حمل ‌و نقل عمومی به کابل
حناچی همچنین در حاشیه مجمع جهانی شهری با احمد ذاکی شهردار کابل دیدار کرد.

وی در این دیدار از آمادگی شهرداری تهران مبنی بر همکاری و انتقال تجربیات در زمینه‌های توسعه حمل‌ و نقل عمومی به کابل سخن گفت.

حناچی تاکید کرد: تهران می‌تواند دانش لازم برای ساخت خطوط زیرزمینی حمل‌ و نقل شهری را دراختیار کابل بگذارد.

ذاکی نیز تاکید کرد که تهران در حوزه‌های بسیاری می‌تواند برای کابل چراغ راه باشد و شهر او نیازمند تجربیات تهران به‌ویژه درمورد توسعه حمل‌ونقل عمومی است.

مجمع جهانی شهری که توسط برنامه سازمان ملل متحد از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده است، از ۸ تا ۱۳ فوریه (۱۹ تا ۲۴ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت و شهردار تهران و هیات همراه تا ۲۱ بهمن در این مجمع حضور خواهند داشت.

این مجمع با هدف به‌اشتراک‌گذاری تجربیات مدیریت شهری با شرکت مدیرانی از تمام جهان برگزار می‌شود.  

برچسب‌ها پیروز حناچی شهرداری تهران شهر تهران ابوظبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران شهر تهران ابوظبی پیروز حناچی شهرداری تهران شهر تهران ابوظبی مجمع جهانی شهری شهرداری تهران نقل عمومی توسعه حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو