Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به خروج «شیخ دیاباته» از ایران واکنش نشان داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت شهرآورد ۹۲ و بازی با الشرطه عراق را از دست داد.

این بازیکن که دوران آسیب‌دیدگی خود را پشت سر می‌گذارد امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد و باشگاه استقلال در واکنش به خروج این بازیکن از ایران در تارنمای رسمی خود نوشت: 

شیخ دیاباته، مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال، پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت جهت دیدار با خانواده‌اش، امروز صبح ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقوق او امروز توسط باشگاه استقلال به حساب دیاباته در دبی واریز شده است.

شیخ دیاباته یک بازیکن حرفه‌ای و متعهد است و با وجود مشکلاتی که برای بازگشت او به تهران پس از پایان تعطیلات زمستانی و شروع دور برگشت مسابقات وجود داشت، این موضوع را به اثبات رساند. به همین دلیل انتظار می‌رود که هواداران در شرایط فعلی به شایعات بی‌اساس اهمیت ندهند.

شیخ دیاباته اواخر هفته آینده به تهران بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال دربی باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید

به گزارش "ورزش سه"، رشفورد ستاره بی چون و چرای فصل گذشته منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشت اما این شرایط در این فصل برای او ادامه پیدا نکرد و این بازیکن نتوانست روزهای خوب فصل قبل را تکرار کند.

نمایش ضعیف او در زمین و همچنین رفتارهای نادرست و حواشی به وجود آمده برای او در بیرون از زمین باعث شد که انتقادها از سوی هواداران و رسانه‌ها روز به روز بیشتر شود و به نظر می‌رسد که این ستاره انگلیسی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است.

شب گذشته یکی از هواداران او با انتشار پستی در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)از رفتارهای صورت گرفته با این بازیکن انتقاد کرد و نوشت:«رفتاری که با مارکوس رشفورد انجام می‌شود واقعا منزجر کننده است. این رفتار بی‌رحمانه است. این کار آزار دادن است.»

کمی پس از نیمه شب بود که رشفورد که به نظر می‌رسید اصلا از این شرایط راضی نیست به این نوشته واکنش نشان داد و با بازنشر آن در صفحه‌اش نوشت:«از حمایت تو ممنونم. این رفتارها آزاردهنده است و برای ماه‌ها ادامه پیدا کرده است. دیگر بس است.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • علی خطیر: امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال بعد از قهرمانی آسیا رقم خورد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری