Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@19:55:50 GMT

۲ واحد تولیدی در شهرک کاسپین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۷۵۴

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ۲ واحد تولیدی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر امروز  در مراسمی با حضور محسن صالحی نیاز معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در شهرک کاسپین قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

این 2 طرح که امروز بهره برداری شد، شامل راه اندازی یک واحد تولید انواع قطعات خودرو با ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و طرح توسعه یک واحد تولیدکننده تجهیزات پولی و بانکی با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهره برداری از این واحدها که سرمایه گذاری آنها از سوی بخش خصوصی انجام شده است، برای ۱۲۰نفر اشتغالزایی شد.

حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین و سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از دیگر مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است و حدود هزار واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت صنایع کوچک معاون وزیر شرکت شهرک های صنعتی قزوین سرمایه گذاری واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود