Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@16:19:50 GMT

واکنش تعزیرات به سخنان رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۲۸۸۷

سخنگوی سازمان تعزیرات به سخنان رئیس قوه قضائیه درباره قیمت خودرو واکنش نشان داد. ناطقان: سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص نظارت بر افزایش قیمت خودروها اظهار کرد: ضابطه مند شدن قیمت خودرو از مواردی است که در مورد آن با ریاست دستگاه قضا هم نظر هستیم.

وی با اشاره به افزایش قیمت بی ضابطه ۱۰ میلیون تومانی به صورت روزانه برخی از انواع خودرو، افزود: سقف قیمتی خودرو باید از سوی مراجع نظارتی تعیین شود تا سازمان تعزیرات بتواند به گرانفروشی در این حوزه رسیدگی کند و آماده هستیم در صورت تعیین ضابطه برای قیمت خودرو و همچنین گزارش دستگاه‌های نظارتی همچون اتحادیه‌ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت به تخلفات در این حوزه در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل رسیدگی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد قیمت گذاری خودرو در سایت های فروش، اظهار کرد: از دادستانی تقاضا می کنیم به نرخ گذاری در سایت های فروش ورود کنند چرا که قیمت سازی در این سایت ها یکی از دلایل افزایش بی ضابطه قیمت خودرو است.

ابراهیم رئیسی در جلسه امروز مسئولان قضایی، با اشاره به گزارش‎هایی که در خصوص افزایش قیمت خودرو به دستگاه قضائی می‎رسد، این مسأله را امری غیرقابل قبول دانست و خواستار نظارت همه‎جانبه مسئولان وزارت صمت، سازمان تعزیزات و سازمان حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان در این زمینه شد.

رئیس قوه قضائیه تأکید کرد: مسئولان باید با انجام وظایف خود و تشدید نظارت، خصوصاً در ایام پایانی سال مانع افزایش کاذب قیمت کالاها شده و اجازه ندهند مردم در این زمینه نگران شوند. منبع: ایسنا برچسب ها: تعزیرات ، رئیس قوه قضاییه ، واکنش ، خودرو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعزیرات رئیس قوه قضاییه واکنش خودرو سخنگوی سازمان تعزیرات رئیس قوه قضائیه افزایش قیمت قیمت خودرو سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: داده‌های اقلیمی سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که وضعیت مولفه‌های تغییر اقلیم در ایران شرایط مطلوبی نداشته و روند تغییرات دما در ۵۰ سال اخیر افزایشی بوده است.

به گزارش ایسنا سحر تاج بخش مسلمان امروز در مراسم افتتاحیه بیست‌وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی موسوم به «ژئوماتیک» در تهران اظهار داشت: یکی از کاربردهای داده های مکانی در حوزه هوا و اقلیم است که سازمان هواشناسی کشور نیز از آن برای پایش و پیش بینی وضع هوا و اقلیم بهره می برد.

وی افزود: به طور کلی بخش اعظمی از مخاطرات طبیعی در دنیا را مخاطرات جوی و اقلیمی تشکیل می دهد که تلفات و خسارات زیادی در پی دارد به خصوص سیلاب ها و طوفان ها که پیامدهای زیادی به همراه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: بنابراین پایش و پیش بینی مخاطرات جوی برای کشور ها  بسیار با اهمیت و ضروری است.

تاج بخش مسلمان تصریح کرد: جدیدترین گزارش سازمان جهانی هواشناسی نشان می دهد که بیشترین افزایش دمای هوا بر روی منطقه آسیا اتفاق افتاده است که از بخشی از روسیه تا بخش هایی از این را شامل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تغییرات وضع دمای آب های سطح اقیانوسی منطقه آسیا نیز نشان دهنده روند افزایش دما است، گفت: سطح آب های متصل به اقیانوس ها نیز در کل منطقه آسیا به جز دریای خزر افزایشی است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور افزود: از لحاظ تغییرات اقلیمی، منطقه آسیا جزو آسیب پذیرترین مناطق شش گانه سازمان هواشناسی در دنیا است که تحت تاثیر انواع مخاطرات جوی است.

تاج بخش مسلمان عنوان کرد: داده های اقلیمی سازمان هواشناسی کشور نیز نشان می دهد که دمای هوای ایران در ۵۰ سال اخیر با روند افزایشی همراه بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در ۵۰ سال اخیر میزان بارش در کشور روند کاهشی داشته و همزمان میزان تبخیر سیر افزایشی داشته است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: شرایط مطلوبی از نظر  مولفه های تغییر اقلیم در کشور وجود ندارد بنابراین شاید مدیریت منابع آب یکی از اصلی ترین اقدامات در این شرایط باشد.

تاج بخش مسلمان در ادامه اهداف اصلی چارچوب سندای سازمان ملل متحد را تشریح کرد و گفت: افزایش دسترسی به سامانه های هشدار سریع چند مخاطره ای تا سال ۲۰۳۰  یکی از مهمترین اهداف چارچوب سندای است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: برای این موضوع چهار اولویت تعیین شده است که از جمله آن ها می توان به ایجادی شرایطی برای کاهش خطر، تمرکز حکمرانی کشورها برای تقویت کاهش خطر بلایا به منظور مدیریت بهتر، افزایش تاب آوری کشور ها و پاسخ موثر به بلایای طبیعی اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، وی در بخش دیگری برخی از محصولات سازمان هواشناسی کشور که با استفاده از داده های علوم مکانی و تصاویر سنجش از دور تولید می شود را تشریح کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو