Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه همدان مجلس دهم را ضعیف خواند و با اشاره به رد صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان فعلی مجلس به عنوان کاندیدای دوره یازدهم گفت: مجلسی که امروز تعداد زیادی از آن رد صلاحیت می‌شوند دارای مشکل است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و روز «ملی ملایر» با گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اظهار کرد: یکی از توصیه‌ها و آموزه‌های قرآن کریم مسئله دشمن‌شناسی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئله دشمنی از ابتدای عالم ادامه داشته و ادامه دارد گفت: دنیا با دشمنی شروع شده و به دشمنی نیز ختم می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه هر کسی مانع تحقق ارزش‌ها و هنجارهای الهی در جامعه شود دشمنی کرده است گفت: حضرت علی نیز فرموده که من شما را به تقوا دعوت می‌کنم و یکی از مظاهر تقوا پرهیز و شناخت دشمن است.

وی با بیان اینکه جریان عالم همیشه بین جریان حق و باطل بوده که باید یکی از آنها را برگزید  تصریح کرد: این جنگ و دشمنی از ابتدا شروع شده و ادامه دارد، هیچ ملتی بدون دشمن نیست و همیشه در مقابل حق جریان نفاق و کفر قد علم کرده است.

شعبانی با بیان اینکه ۲۲ بهمن به فرموده امام(ره) انفجار نور بود گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) زمینه‌ای برای خروج از ظلمت بود.

حفظ انقلاب اسلامی از اوجب واجبات 

وی حفظ انقلاب اسلامی را از اوجب واجبات دانست و با بیان اینکه باید در برابر دشمن ایستادگی کرد گفت: با همان ضوابطی که توانستیم در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس پیروز شویم باید با همان ضوابط در مقابل دشمن بایستیم.

امام جمعه همدان مهمترین شرط  پیروزی برابر دشمن را ایستادگی و استقامت خواند و افزود: ملتی که در ۲۲ بهمن حرف از خدا زد امروز نیز در برابر دشمن می‌ایستد.

وی شعار مرگ بر آمریکا را مخالفت با اندیشه آمریکا دانست و با بیان اینکه ما با این تفکر مخالفیم اضافه کرد: دولت آمریکا با امور عالم و خدا مشکل دارد و ما نیز مخالف این تفکریم.

شعبانی با بیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی مبتنی بر اسلام ناب محمدی افزود: این انقلاب یک شبه به دست نیامده و حاصل مجاهدت‌ها و تلاش علمای بزرگ از ۱۴۰۰ سال پیش تا امروز است.

وی شهدا به ویژه سردارسلیمانی را پرورش یافته این انقلاب دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی انسان‌های مجاهد بسیاری را تربیت کرده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ضعف‌های کشور را نباید پای انقلاب گذاشت گفت: انتخابات نزدیک است و می‌توان با انتخاب افراد اصلح ضعف‌ها را جبران کرد.

تبعیت از فرامین راهبری راهگشاست

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های آیت‌الله میرشاولد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت چنین علمایی در نقاط مختلف کشور بود، امروز وظیفه داریم زحمات این علما را پاس بداریم و راهشان را ادامه دهیم.

شعبانی تبعیت از فرامین راهبری را راهگشا دانست و در ادامه از اقتدار ایران اسلامی سخن گفت و افزود: هیچ کشوری جرأت این را نداشت آمریکا را زبانی تهدید کند اما فرزندان این سرزمین با رشادت خود و اقدام موشکی انتقام سردارسلیمانی را گرفتند.

وی با بیان اینکه ملتی که اهل استقامت باشد ترسی ندارد تصریح کرد: امروز مشکلاتی در کشور داریم که امیدواریم  با همراهی مردم و مسوولان حل شود.

ما باید با انتخاب نمایندگان صالح، مجلسی قوی را رقم بزنیم

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس گفت: ما باید با برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب نمایندگان صالح، مجلسی قوی را رقم بزنیم تا اقتصاد کشور را تقویت کند.

وی مجلس دهم را ضعیف خواند و در ادامه با اشاره به رد صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان فعلی مجلس به عنوان کاندیدای دوره یازدهم گفت: مجلسی که امروز تعداد زیادی از آن رد صلاحیت می‌شوند دارای مشکل است، اگر نماینده قوی باشد فساد مالی در کشور نخواهیم داشت.

شعبانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: آنچه حاج‌قاسم را در بین مردم عزیز و گرامی کرد اخلاص و ولایتمداری او بود، امروز این مرد دل‌ها را به دست آورد و همه از او به نام سردار دلها یاد می‌کنند.

انتهای پیام۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی همدان شهید امام خمینی امام جمعه همدان شعار مرگ بر آمریکا ادامه با اشاره امام جمعه همدان تعداد زیادی پیروزی انقلاب برابر دشمن رد صلاحیت مجلس دهم ضعف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: یکی از رویکردهای مهم سپاه استان، در کنار حفظ ارزش‌های انقلاب؛ اعتقادی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام طه توکلی، صبح امروز در نشست بصیرتی که در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم اظهار داشت: امروز گفتمان شهید مطهری نام‌گذاری شده که سه کلید واژه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در آن موج می‌زند.

وی رد دموکراسی غربی در مقابل دموکراسی اسلام را یکی از اندیشه‌ها و اهداف گفتمان شهید مطهری ذکر کرد و گفت: امروز همین اندیشه و تفکر تحت عنوان گفتمان‌سازی و تمدن‌سازی در دستور کار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های سراسر دنیا دانشجویانی که زمانی دچار بی‌هویتی شدند در پرتو خیز گفتمان و اندیشه ناب که برگفته از اندیشه انقلاب و امامین انقلاب است، علیه جرثومه فساد رژیم صهیونیستی اعلام انزجار و تنفر می‌کنند.

وی افزود: امروز ماهیت جرثومه فساد برای همه کشورها و دانشجویان و نسل جوان افشا شده و روز به روز انزجار جامعه جهانی نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.

توکلی  در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های همه رده‌های سپاه استان خاطر نشان کرد: خدمت و رویکرد فعالیت‌ها در سپاه کردستان در کنار حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی؛ اعتقادی و در راستای گفتمان امامین انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر ماموریتی در راستای پاسداری ما قرار بر انجام شود، قبل از آمادگی رزم، آمادگی روحی و روانی برای انجام ماموریت‌های سپاه و بسیج را خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقویت معنویت، باورهای دینی و اعتقادی می‌تواند رسالت خود یعنی حفظ نظام و دستارودهای انقلاب را به خوبی انجام دهد.

توکلی ابراز داشت: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم و راه پرافتخار این عزیزان را حفظ و با قوت هر چه بیشتر ادامه دهیم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود