Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهمند منتقد فیلم درباره «سینما شهر قصه» گفت: فیلم اصلاً نوستالژیک نیست و هدف فیلم ترسیم این است که برایند نسل سینمای فیلم‌فارسی شده است سینمای امروز ما و فیلم مرور تاریخ سینمای ما است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نشست خبری فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی‌محمدی کارگردان فیلم درباره ایده فیلم که نگاه تندی نسبت به مذهبی‌ها و سینما دارد گفت که گناه کسانی که برای ما خاطره ساختند چیست؟ زمانی که نوجوان بودیم فیلم می‌دیدیم، عشق ما، سر تعظیمی به سینماگران کشور بوده است.

ظریف طراح صحنه درباره طراحی صحنه فیلم گفت که هر فیلم تجربه منحصر به فرد خودش است. شانس ما در این فیلم همدلی و همکاری بوده است. هرچه نکات مثبت است حاصل همدلی بوده است.

محمودزاده درباره طراحی نیز گفت که قسمت‌هایی که بیشتر سخت بود روزهای انقلاب بود. بازسازی آنها بسیار سخت بود. برخی فکر کردند که ما از آرشیو استفاده کردیم  در حالی که واقعاً بازسازی کردیم.

فرهمند منتقد فیلم گفت که فیلم اصلاً نوستالژیک نیست و هدف فیلم ترسیم این است که برایند نسل سینمای فیلم‌فارسی شده است سینمای امروز ما و فیلم مرور تاریخ سینمای ما است. کاووسی که واضع اصطلاح فیلم‌فارسی است منظورش این است که فیلم‌فارسی پارسی بوده است اما وقتی می‌رود فیلمش را ثبت کند و موافقت نمی‌شود عقده‌گشایی می‌کند. زمانی که پروانه ساخت را گرفتیم داروغه‌زاده مدیر بخش ارزشیابی بود که از فیلم تعریف کردند دوم هم امیدوارم که این خط‌کشی‌ها را برداشته باشیم. تقوایی، بیضایی، مهرجویی و... همه از قبل انقلاب بوده‌اند. فیلم ما ستایش و عشق به سینمای ایران است.

کمیلی درباره اجرای کمدی ‌پارودی گفت که زمانی که فیلمنامه را خواندم شکی نداشتم که این فیلمنامه یا بد می‌شد و یا خوب الان هم خوشحالم که فیلم خوبی شده است و به بازی در آن افتخار می‌کنم. من کمدی را از زمان تئاتر تجربه کردم و ارتباط کمدی خوب بد جلف با این فیلم کاملاً اتفاقی است.

علی‌محمدی درباره سینمای ایران و‌نسبتش با خود گفت که در جوانی تا الان همه فیلمی دیدم از هندی تا کارکوفسکی تماشا کردیم.

اوجی درباره انتخاب نقش خود گفت که انتخاب فیلم سخت بود چون سرم بسیار شلوغ بود. اما زمانی که دیدم این فیلم ادای  دینی به سینما است با بازی در آن موافقت کردم. عشقی که به سینما دارم عامل گریه من در انتهای فیلم شد.

وی درباره گریم خود گفت که گریم من بسیار سخت بود و در بی‌خوابی بازی کردم. احساس می‌کردم در تاریخ سینمای ایرانم. فیلمبرداری فیلم بسیار تند و سریع بود و برخلاف افرادی که فکر می‌کنند کیوان علی‌محمدی به تنهایی نمی‌توانسته فیلم بسازد او بسیار آگاه است به اینکه چه می‌خواهد  بگوید.

سیاوش مفیدی درباره فیلم گفت فیلم به اعتراف دوستان سینما فیلم خوبی است. کارگردان آدم بسیار کاربلدی است.

پورصمدی درباره فیلمبرداری فیلم‌گفت که حرف‌هایم را روی پرده نشان می‌دهم. از اینی که هستم خیلی راضی‌ام و شب‌ها راحت می‌خوابم.

حیدری دیگر کارگردان فیلم نیز گفت که ایده اصلی فیلم از داستان و خاطراتی درست شد که به مرور تکمیل شد.

علی اوجی درباره تیتراژ فیلم گفت که رضا یزدانی تیتراژ بهتری برای فیلم ساخته است که باید دید. او عشق سینما است و آن را دوست دارد و این چهارمین باری است که برای تیتراژ فیلم خوانده است.

انتهای پیام/

R1397/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سینما شهر قصه فیلم گفت فیلم فارسی خود گفت فیلم اصلا علی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود