Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی کارگردان رادیو تئاتر گروهبان گفت: این رادیو تئاتر از خراسان جنوبی، تنها نمایشی است که در تمامی بخش‌های هفت گانه سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کشور کاندید شده است.

حمیدرضا سلحشور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رادیو تئاتر گروهبان از تولیدات صدا و سیمای خراسان جنوبی، روایتگر قصه زنی به نام بی بی است که زندگی‌اش در سال ۵۷ در یکی از روستاهای جنوب خراسان دچار دگرگونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پسر این پیرزن یک مرد انقلابی است که در جریان دستگیری توسط نیروهای ساواک کشته می‌شود و پیرزن بی خبر از این موضوع هر روز به پاسگاه می‌رود.

سلحشور ادامه داد: این اثر که از میان 300 اثر کشور به این جشنواره راه یافته بود، ۱۹ بهمن، در حضور داوران و تماشاچیان اجرا شد که با اعلام هیات داوران توانست در تمامی بخش‌ها اعم از کارگردانی، نویسندگی، تهیه کنندگی، افکت زنده، بهترین بازیگر نقش مرد و زن و بهترین رادئو تئاتر کاندیدای دریافت جایزه شود.

وی یادآور شد: سمیه محسنی به عنوان نویسنده، حانیه پیرامی به عنوان تهیه کننده، هادی رحیمی به عنوان افکتور و مهدی حقگو، احمد حسینی مقدم و ام البنین کوهستانی بازیگران این نمایش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره فجر خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی