Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهم‌ سطح شهرستان بهارستان و نسیم شهر افزود: این پروژه به‌ عنوان مسیر حیاتی ارتباطی این شهرستان در جاده ساوه به سمت اسلامشهر محسوب می‌شود که پس از گذشت سال‌ها مطالبه‌گری مردم امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز احداث یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان بهارستان در مسیر جاده ساوه آغاز شد که نویدبخش تلاش مسئولان در پاسخگویی به مطالبات مردم است.
 
محسن بیگی تصریح کرد: این منطقه یکی از مسیرهای حیاتی ترافیکی بوده که سبب اتلاف وقت بسیاری از مردم در ترافیک می‌ شود که با ساخت این پل تردد و رفت‌ و آمد وسایل نقلیه به‌ صورت روان صورت می‌گیرد.
 
استاندار تهران به توجه به افتتاح و کلنگ زنی ۱۳۹ پروژه با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان در شهرستان بهارستان، گفت: پارک بانوان نسیم شهر در زمینی به مساحت دو هکتار با اعتبار هشت میلیارد تومان تقدیم بانوان نسیم شهری شد.
 
وی با اشاره به رشد سرانه های فرهنگی شهرستان بهارستان و افتتاح کتابخانه شیخ نصرالدین طوسی با زیربنای ۶۶۰ مترمربع در دو طبقه با اعتبار  چهار میلیارد تومان، تصریح کرد: در حوزه تامین سرانه های ورزشی، سالن ورزش های باستانی در زمینی به مساحت یکهزار و ۷۰۰  مترمربع با اعتبار هشت میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
 
محسنی بندپی با بیان اینکه تمام برنامه ها برای برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن مهیا است، افزود: با حضور پرشور مردم و حماسه آفرینی در دوم اسفندماه توطئه دشمنان نقش برآب خواهد شد و حضور مردم در انتخابات تضمین امنیت کشور است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن اسلامشهر باستانی ترافیک وسایل نقلیه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان بهارستان میلیارد تومان نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه نیاز به تخصیص اعتبارات ملی دارد و امیدوارم این اعتبار با سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان‌غربی اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که به مناسبت روز شوراها ترتیب پیدا کرده بود، اظهار کرد: امیدوارم در سایه دولت سیزدهم بتوانیم مشکلاتی را که در استان آذربایجان‌غربی و به ویژه شهر ارومیه وجود دارد با دستان توانمند استاندار آذربایجان‌غربی برطرف کنیم تا به عنوان یادگاری ماندگار برای استان باقی بماند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ترافیک شهر ارومیه افزود: امروز موضوع ترافیک شهر ارومیه متأسفانه به یک معضل بزرگ شهری تبدیل شده است و برنامه‌ریزی درستی هم تا به حال برای آن پیش‌بینی نشده و نه تنها شهر بلکه شهروندان را دچار مشکل کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه مشکل ترافیک شهر ارومیه با مدیریت و تدابیر معاونت عمرانی استانداری تا حدودی حل شده است، گفت: با اجرای پروژه کمربندی دوم شهر مشکل و گره ترافیکی ارومیه تا حدودی رفع خواهد شد اما امروز با توجه به موضوع آزادسازی املاک در محدوده آن پروژه دوباره با توقف عملیات روبه‌رو شده‌ایم و امیدواریم به زودی شاهد رفع این مشکلات باشیم.

خلیل‌پور در ادامه سخنانش با اشاره به تخصیص اعتبار ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه در زمان اجرای آن یادآور شد: آن زمانی که شورای اسلامی شهر ارومیه تصمیم به اجرای پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه گرفت، ۱,۰۰۰ میلیارد تومان برای اتمام آن پروژه کافی بود اما امروز حتی با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵,۰۰۰ میلیارد تومان نیز نمی‌توان این پروژه را به اتمام رساند.

وی تصریح کرد: برای اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه نیاز به تخصیص اعتبار ملی است و امیدوارم این اعتبار با سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان‌غربی اختصاص پیدا کند.

خلیل‌پور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای بیش از ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری در داخل محدوده شهر ارومیه عنوان کرد: مدیریت شهری با اجرای بیش از ۲۵۰ کیلومتر فیبر نوری در داخل محدوده شهر ارومیه موجب ایجاد یک پتانسیل بزرگ سرمایه‌گذاری شده و می‌توان گفت که یک سرمایه‌گذاری بزرگ صورت گرفته است و از این ظرفیت ایجاد شده برای کنترل ترافیک با راه‌اندازی رادیو ترافیک در شهر ارومیه باید استفاده کرد.

وی با اشاره به یادمان شهید باکری گفت: متأسفانه یادمان شهید باکری سال‌هاست که به اتمام نرسیده است و از لحاظ بودجه‌ای به کمک‌های ملی و استانی نیاز دارد و امیدواریم با تدابیر شخص استاندار و با تخصیص اعتبارات ملی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اجرا نشدن پروژه سرمایه‌گذاری میدان امام (ره) خاطرنشان کرد: پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری میدان امام خمینی (ره) در مرکز شهر ارومیه بیش از ۱۰ سال است که اجرایی نمی‌شود و نیمه‌تمام ماندن این پروژه هم شهروندان را دچار مشکل کرده و هم از لحاظ اقتصادی و اشتغال‌زایی برای شهر ارومیه ضروری است و نیاز به توجه ویژه از سوی مسئولان استانی و کشوری دارد.

خلیل‌پور با بیان اینکه شهر ارومیه نیاز به اماکن تفریحی برای خانواده‌ها دارد، افزود: شهر ارومیه نیاز به اماکن تفریحی برای خانواده‌ها در داخل شهر و با امکانات کافی برای استفاده آنها نیاز دارد و برای تأمین آن می‌توان از فضای هفتاد هکتار زمین موجود در پارک جنگلی که متعلق به شهرداری و اداره کل منابع طبیعی استان است استفاده کرد.

وی گفت: فضای موجود محدوده پارک جنگلی ارومیه پتانسیل بسیار خوبی برای تأمین اماکن تفریحی و رفاهی و فرهنگی برای شهر و شهروندان می‌باشد و باید برنامه‌ریزی های لازم انجام شود.

کد خبر 748651

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند