Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسن حسینی شاهرودی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به ضرورت راه اندازی سامانه‌های اطلاعاتی گفت:در قانون پنجم توسعه دولت مکلف شد تا سامانه‌های اطلاعاتی را راه اندازی کند اما علیرغم گذشت ۱۰ سال، دولت‌ها تاکنون در اجرای این قانون کوتاهی کرده و تمام سامانه‌ها را ناقص اجرایی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند راه‌اندازی سامانه جامع مالیاتی، ضریب خطا را تا ۷۰ درصد پوشش داده و خطا در شناسایی مودیان مالیاتی را به کمتر از ۳۰ درصد می‌رساند اما از آنجا که در حال حاضر تنها ۲۵ تا ۳۵ درصد این سامانه اجرایی شده به درستی نمی توان برای اخذ مالیات اقدام کرد.

کوتاهی دستگاه ها در ارائه اطلاعات به سامانه جامع مالیاتی

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: دستگاه‌هایی که موظف به ارائه آنلاین اطلاعات به سامانه جامع مالیاتی بودند تاکنون اطلاعات کامل خود را ارائه نداده‌اند زیرا دولت آنها را موظف به اجرای این قانون نکرده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کمیسیون متبوعش راه‌اندازی سامانه جامع مالیاتی و ارائه اطلاعات آنلاین در آن را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: امیدوارم در سال آینده با راه‌اندازی صندوق مکانیزه فروش و تکمیل سامانه جامع مالیاتی به شفافیت نزدیکتر شویم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سامانه جامع مالیاتی مجلس نماینده شهاب حسینی فیلم انگل دادگاه روح الله زم دهه فجر معامله قرن کروناویروس ماهواره ظفر راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر راه اندازی سامانه ارائه اطلاعات دستگاه ها سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران