Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، سفارت آمریکا در بغداد با اشاره به برگزاری تظاهرات در بغداد و نجف در روزهای آینده، از اتباع خود خواست که به سفارت آمریکا در بغداد نزدیک نشوند.

در بیانیه سفارت آمریکا آمده است: طبق گزارش‌های دریافتی، قرار است که تظاهرات و مراسمی گسترده در بغداد طی ۱۱ تا ۱۳ فوریه و نیز در ۱۴ فوریه در نجف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت کنسولگری در بغداد همچنان معلق است و شهروندان هم به سفارت نزدیک نشوند.

سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد: کنسولگری آمریکا در اربیل فعال است.

کد خبر 4849944

منبع: مهر

کلیدواژه: سفارت آمریکا در بغداد عراق تظاهرات ایالات متحده آمریکا معامله قرن سوریه فلسطین عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ ارتش سوریه ایران روسیه ادلب ترکیه لیبی سفارت آمریکا در بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن