Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به برپایی مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گفت : در همین راستا محدودیت‌های ترافیکی در معابر و خیابان‌های منتهی به بلوار شهید بهشتی تا مسیر چهار راه بسیج و از ساعت ۸ صبح این روز اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : با توجه به مسیر راهپیمایی در طول خیابان مدرس و مسیر‌های منتهی به آن اعم از کوچه و خیابان‌های شرقی و غربی تا تقاطع بسیج محدودیت تردد و توقف اجرا می‌شود.

شیری از اعمال محدودیت‌های موقتی تردد در برخی مسیر‌ها خبر داد و گفت: این مسیر‌ها شامل تقاطع جوانشیر و میدان غدیر به سمت مدرس، تقاطع آتش نشانی به سمت چهارراه بسیج، تقاطع ۱۷ شهریور به سمت بلوار شهید بهشتی و تقاطع دادگستری به سمت چهارراه بسیج می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند در زمان اجرای طرح، از بلوار بنت الهدی به خیابان شهدای اشک تلخ و بلوار مصطفی امامی به خیابان کوهساری به عنوان معابر جایگزین استفاده کنند.

او با یان اینکه پارک خودرو از ساعت ۶ صبح فردا سه شنبه) و تردد نیز از ساعت ۸ صبح در مسیر‌های یاد شده ممنوع خواهد بود، گفت: خودرو‌های متوقف شده در مسیر راهپیمایی با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

شیری در پایان از عموم شهروندان خواست تا پلیس را در راستای اجرای محدودیت‌های ترافیکی به منظور برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت یاری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک نیمه سنگین پلیس راه معابر شهری محدودیت های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، مصطفی حیدری، امروز_ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: امروز در جلسه شورای اسلامی شهرکرد با کلیات طرح روگذر آیت الله طالقانی شهرکرد موافقت شد، حدود ۱۳۰ میلیارد تومان برای این پروژه در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

وی افزود: حل گره‌های ترافیکی شهرکرد یکی از دغدغه‌های شورای ششم است و باید اجازه دهیم طلسم کار شکسته و کلنگ یکی از پروژه‌های تقاطع‌های غیر هم‌سطح شهری به زمین زده شود تا مرحله به مرحله سایر پروژه‌ها اجرا و گره ترافیکی شهر باز شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان این‌که پروژه روگذر آیت الله طالقانی اولین پروژه عظیم ترافیکی شهرکرد خواهد بود، تصریح کرد: پیشنهاد مناقصه و زمان برای شروع این طرح نباید از دست برود و هرچه سریع‌تر این پروژه شروع به کار کنند.

حیدری با بیان این تقاطع‌های بوعلی به کمربندی جنوب، میدان معلم، ورودی شرقی شهرکرد و سایر طرح‌های مورد مطالعه قرار گرفته در دستور کار مدیریت شهری ششم است، خاطر نشان کرد: ترافیک از دغدغه‌های مهم مردم شهرکرد به‌ویژه در بخش مرکزی شهر است و شهرداری توجه ویژه‌ای برای حل این معضل شهری دارد و اجرای این پروژه می‌تواند طلسم اجرای پروژه‌های تقاطع غیر همسطح در مرکز استان را بشکند.

کد خبر 751566

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر