Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان در کنار دیگر بازیکنان مطرح جاودانه شد.

طرفداری- با گلزنی شب گذشته زلاتان در برابر اینتر در دربی دلامادونینا، این بازیکن سوئدی موفق شد در 3 دهه یعنی 2000، 2010 و 2020 در دربی میلان گلزنی کند. سر بابی چارلتون نیز در دهه های 1950، 1960 و 1970 در بازی های میان انگلستان و ایرلند شمالی موفق به گلزنی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پله نیز در همان 3 دهه (50، 60 و 70) در بازی های میان برزیل و آرژانتین موفق به گلزنی شده بود. همچنین فرانچسکو توتی در 3 دهه 1990، 2000 و 2010 در دربی شهر رم میان دو تیم لاتزیو و رم موفق به گلزنی شده است. سربابی چارلتون در زمینه باشگاهی نیز موفق به گلزنی در دربی شده است و در 3 دهه 1950، 1960 و 1970 موفق به گزنی در برابر منچسترسیتی با لباس منچستریونایتد شده است.

جان وارک،هافبک ایپسویچ در دربی و در برابر نوریچ در دهه های 1970، 1980 و 1990 موفق به گلزنی شده است. در همین حال استیو بلومر نیز در دربی میدلند شرقی و در دهه های 1890، 1900 و 1910 موفق به گلزنی شده است. به مانند زلاتان، مجسمه‌ای از بلومر ساخته شده است و بر خلاف زلاتان، این بازیکن به مدت 4 سال در آلمان و در طی جنگ جهانی اول در زندان بوده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موفق به گلزنی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند

ایسنا/گیلان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند، گفت: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد، دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در دیدار با معلمان منتخب و نمونه استان که در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان و فرهیختگان این عرصه، به روایتی از کتاب سیر و سلوک منصوب به سید بحرالعلوم اشاره و اظهار کرد: طبق آموزه‌های این کتاب، امام سجاد(ع) فرمودند «کسی که برای تربیت خودش، حکیمی نداشته باشد که او را ارشاد کند به سوی هلاکت و تباهی خواهد رفت».

وی با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و خدمات معلمانی هستیم که در کودکی به ما خواندن و نوشتن آموختند، افزود: شاگردانی که در کلاس درس معلم حاضر می‌شوند تا خواندن و نوشتن و علم بیاموزند در آینده ممکن است بزرگان و دانشمندانی همچون شهید تهرانی‌مقدم شوند؛ شهیدی که موشک‌هایش امروز قادر است موشک‌های نقطه‌زن آمریکا در اقیانوس اطلس را هدف قرار دهد و او خود معلم جبهه مقاومت شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه طبق روایت امام سجاد(ع)، ما وظیفه داریم برای خودسازی خود تلاش کنیم و انسان برای رسیدن به کمالات باید در مسیرش یک همراه خوب داشته باشد و لذا در هرجا نیازمند به معلم هستیم، معلمی که به ما درس و پیام دهد، گفت: طبق روایتی دیگر از بزرگان «کسی‌که به استاد رسید نصف راهش را طی کرده است» یعنی پیدا کردن استاد خوب هم هنر است و ما همیشه نیازمند به معلم و استاد هستیم‌.

وی معلمی را شغل انبیاء دانست و با بیان اینکه معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود تلاش کند، افزود: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد؛ دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد و لذا دانش‌آموز همواره خود را مدیون چنین معلمی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به این معلمان زحمتکش گفت: پس از ارتقاء خود سعی کنید برای ارتقای علمی و معنوی دیگران، دانش‌آموزان و دانشجویان خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید و هرآنچه که آموخته‌اید را انتقال دهید که اگر چنین نکنید حسادت و بخل ورزیده‌اید. اگر امروز نام و آثار بزرگانی همچون ابن‌سینا، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی ماندگار شده به این دلیل است که‌ آنان تمام اندوخته‌های خود را در قالب تربیت شاگرد یا در قالب گفتار، نوشتار و کتاب انتقال داده و به بشریت عرضه کردند.

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت همراهی‌ با نیکان و معلمان خوب تصریح کرد: به زیرمجموعه و شاگردان‌تان یاد دهید که با انسان‌ها و معلمان و استادان خوب خود همیشه ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • راهی متفاوت طی کن (+فیلم)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول