Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز دوشنبه در مراسم افتتاح یک کانون فرهنگی و تربیتی در شهرستان تفرش، اظهار داشت: همه ما باید در برابر انقلاب اسلامی و خون شهدا خود را مسئول بدانیم و برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم.

استاندار مرکزی افزود: امروز شرایط کشور در تمام بخش‌ها با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و در عرصه عمران، علم، راه، آموزش و بهداشت پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت زحمات بسیاری برای اعتلای نظام اسلامی و تحقق اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری کشیده شده که مردم باید قدردان این زحمات باشند.

آقازاده بیان کرد: در طول دوران انقلاب، امت ایران اسلامی همواره با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند و ما باید قدردان مردم باشیم. بی شک تحقق وصایای امام راحل و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و وحدت در عمل، توسعه کشور را رقم خواهد زد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: به طور قطع امسال نیز همچون سال‌های گذشته، ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ماه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند و بی شک حضور پرشور مردم در این دو رویداد بزرگ، بدون شک موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت الگوگیری نسل امروز از بزرگان گفت: امام خمینی (ره)، امیرکبیر، قائم مقام فراهانی، آیت‌الله اراکی و… از سرشناس‌ترین مفاخر استان مرکزی هستند که رفتار و فکر آنان باید الگوی نسل جوان قرار گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آرمان های انقلاب امام خمینی امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی جامعه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلی کیش و در جمع عزاداران اظهار داشت: استکبار از قدرت و تأثیر اسلام ناب محمدی هراس دارد و از همین رو سعی بر آن دارد تا پایه‌های ارزش‌های دینی و اسلامی را در جامعه سست کند و یکی از رویکردهایش در این مسیر موضوع حجاب است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بود، افزود: عده‌ای با برنامه‌ریزی و توطئه می‌کوشند جامعه را به سمت غرب گرایی، لودگی و پوچی ببرند که باید در برابر آنها هوشیار باشیم و به ویژه نسل جوان را متوجه این توطئه‌ها کنیم.
 
دبیر جامعه مبلغین تهران تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدای بسیاری است و امروز در مقابل خانواده شهدا وظیفه داریم پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.
 
حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های امام صادق (ع) در تربیت هزاران شاگرد و مبلغ دینی، گفت: بیداری جامعه اسلامی و بازگرداندن آن به مسیر صحیح ارزش‌های اسلامی از مسیر توسعه علوم مهمترین راهبرد دوران زندگی امام صادق (ع) است و به همین دلیل است که امام صادق (ع) را رئیس مذهب جعفری می‌دانند که احیای مکتب شیعه وام دار ایشان است.
 
وی ابراز داشت: در زمان آن امام همام به دلیل شرایط موجود، همه ادیان برای علم‌اندوزی به شهر مدینه و محضر امام صادق (ع) می‌آمدند و امام هم تلاش می‌کرد با هدفدار کردن آموزش‌های خود اسلام ناب محمدی و سیره و سلوک حضرت علی (ع) را به شاگردانش بیاموزد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد