Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران و بنابر  اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، دکتر پیرحسین کولیوند پس از بازدید از محل اسکان و قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از چین و دیدار و گفتگو با برخی از آنها، وضعیت خدمات بهداشتی را خوب و مناسب ارزیابی کرد.

کولیوند در حاشیه این بازدید گفت: نیروهای اورژانس، پزشکان، کارشناسان، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر هستند و بر سلامت دانشجویان نظارت کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هیچ مشکلی در محل قرنطینه آنها وجود ندارد و همه اقدامات به درستی در حال انجام است.

همچنین دکتر کریستف هملمن - نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران نیز روز گذشته (یکشنبه) پس از بازدید از محل استقرار و قرنطینه این دانشجویان، گفت: یکی از مهمترین ستون‌های مهار و کنترل بیماری‌ها در کشور، همکاری دو جانبه و قوی بین سازمان اورژانس کشور و مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر است و به طور روزانه و مستمر با مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در ارتباط هستیم و سطح بسیار بالایی از خدمات به دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان، ارائه شده که جای تقدیر دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اورژانس اورژانس کشور بهداشت وزارت بهداشت دانشجویان ایرانی بازگشته سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش ایسنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا